English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

شکاندن دست جواب نداد، مهدی کوخیان تبرئه شد

آذوح: شکاندن دست جواب نداد،مهدی کوخیان تبرئه شد. مهدی کوخیان مبارز آذربایجانی که در چهارم خرداد 92 به هنگام خروج از منزل پدری اش توسط ماموران اطلاعات سپاه عاشورای تبریز بازداشت شده بود تبرئه شد. گفتنی است وی هنگام بازداشت مقابل دید همگان و مادرش توسط هشت تن از ماموران اطلاعات سپاه مورد بدترین ضرب و شتم ها قرار گرفته و در بازداشتگاه اطلاعات سپاه بر اثر شکنجه دست راست وی نیز شکسته شده بود، دادگاه تجدید نظر آ.ش بعد از تحمل چهار ماه از محکومیتش وی را تبرئه نموه است. افزودنی است مهدی کوخیان در دی ماه 91 نیز به همراه اوختای ولیزاده در شهر ملکان بازداشت شده بود و دادگاه مراغه مهدی کوخیان را به یک سال و اوختای ولیزاده را به هشت سال حبس تعزیری محکوم کرده بود. مهدی کوخیان با دوختن لب هایش نسبت به حکم صادره دادگاه اعتراض نمود و مدت شش روز دست به اعتصاب غذا زد که نزدیکانش وضعیت وی را وخیم گزارش داده بودند که با استقامت این مبارز مدنی دادگاه به ناچار با آزادی وی و دوستش به قید وثیقه موافقت نمود که سرانجام بعد از 38 روز از آزادی به قید وثیقه دوباره در تاریخ چهار خردادبه اتهام فعالیت تبلیغی بازداشت شد و مجموعا دادگاه طی مدت کوتاهی وی را به دو سال حبس محکوم کرد و مهدی کوخیان با تحمل 15 ماه از محکومیت خود به قید وثیقه 80میلیونی به تاریخ چهارم اسفند 92 آزاد شد.

خاطر نشان می‌شویم مهدی کوخیان به دفعات به خاطر فعالیتهای هویت طلبانه توسط نیرو های امنیتی دستگیر و به حیس های طولانی مدت محکوم شده است خاطر نشان می‌شویم ایشان در

، پیشتر اطلاعات سپاه از ریاست زندان مراغه نادرفلاح خواسته بود تاباپرونده سازی علیه مهدی کوخیان وی رابه زندان تبریز انتقال دهد.

افزودنی است احتمال تبعید وی درپی اعتراض مهدی کوخیان به عدم کنترل مواد مخدر وعدم تفکیک جرم ازسوی مسئولان زندان بوده است ومسئولان زندان ازعوامل ورود موادمخدرازنوع شیشه به زندان می باشند.

گونئی نیوز

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter