English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

در ترکیه صورت گرفت: حمله انتحاری به احمدی نژاد با بمب های صابونی!

آذوح: شب گذشته در مقابل سالن همایش چهارمین سال درگذشت "نجم الدین اربکان" در ترکیه به محمود احمدی نژاد حمله انتحاری از سوی یک نوجوان طرح ریزی شد.

به گزارش دورنانیوز، احمدی نژاد در سفری که به دعوت “موسسه وقف اربکان” به ترکیه کرده است دیشب (شب جمعه) قرار بود، در مراسم چهارمین سالگرد نجم الدین اربکان، از روسای جمهور سابق ترکیه، شرکت کند. در این مراسم طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شده بود دکتر احمدی نژاد سخنرانی نماید.

قبل از رسیدن رئیس جمهور سابق ایران به سالن همایش یک نوجوان در مقابل سالن همایش، با گفتن شهادتین کوله پشتی خود را به زمین پرت کرد. در آن لحظه با توجه به تدابیر امنیتی شدید پلیس ترکیه، نوجوان مورد نظر دستگیر شده و به بازداشتگاه پلیس منتقل شد و کیف پرتاب شده توسط نیروهای ویژه پلیس بررسی گردید.

پس از بررسی های صورت گرفته مشخص گردید کیف حاوی بمب نبوده  و چند قالب صابون به شکل بمب بسته بندی شده است.

همچنین در هنگام سخنرانی احمدی نژاد در سالن ۴ تن از حاضران در سالن شروع به اعتراض کردند که با برخورد شدید سایر حضار مواجه شد. درگیری بین دو طرف بالا گرفت و منجر به درگیری فیزیکی طرفین شد. پلیس هایی که در لباس شخصی در محل حضور داشتند خیلی زود نسبت به خروج  و بازداشت این ۴ نفر اقدام نمودند.

پلیس اعلام نموده به احتمال زیاد نوجوان دستگیر شده دارای مشکل روانی است و ۴ نفر دستگیر شده در سالن نیز از دوستان وی می باشند.

گفتنی است؛ بعد از حوادث رخ داده پلیس تدابیر امنیتی خود را در سالن و اطراف دکتر احمدی نژاد و هیئت همراه افزایش داد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter