English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

واکنش تیم احمدی‌نژاد به تهدید‌ات: موی گندیده احمدی‌نژاد را به صد مصباح نمی‌دهیم!

آذوح: تیم احمدی‌نژاد در واکنش به تهدید‌های اخیر حامیان خامنه‌ای٬ محافظه‌کاران منتقد دولت دهم را «اقتدار‌گرا» خواند و اعلام کرد «یک موی گندیده» احمدی‌نژاد را با ۱۰۰ مصباح یزدی معاوضه نخواهد کرد.

سایت‌های «یکشنبه» و «هفت صبح»روز سه‌شنبه (۲۴ خرداد) با اعلام این مطلب افزوده‌اند توطئه‌های افرادی همچون محمدتقی مصباح یزدی و حیدر مصلحی هیچ تاثیری بر دولتی‌ها نخواهد گذاشت.

حملات این سایت‌های وابسته به تیم احمدی‌نژاد به مصباح یزدی و حامیان خامنه‌ای٬ یک روز پس از انتشار یادداشت تهدیدآمیز سایت «رجا‌نیوز» علیه نزدیکان احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد.

«رجا‌نیوز»روز دوشنبه (۲۳ خرداد) در یادداشتی هواداران رئیس دولت دهم را «خیانتکار» نامیده و به آن‌ها هشدار داد چنانچه بخواهند «حریم‌ها» را شکسته و به بزرگان «بتازند» علیه آن‌ها وارد عمل خواهند شد.

در این یادداشت خطاب به حامیان احمدی‌نژاد آمده است: «خیلی مدارا کردیم و جانب نگه داشتیم اگر هنوز هستید و می‌نویسید، گمان نکنید هر آنچه خواستید می‌توانید بنویسید و ما هم باز سکوت می‌کنیم.»

تیم احمدی‌نژاد نیز در واکنش به این تهدید و ادامه حملات مصباح یزدی به نزدیکان احمدی‌نژاد اعلام کرده که «جریان تمامیت خواه درصدد برآمده است که حامیان واقعی دولت را در دو راهی انتخاب بین احمدی‌نژاد و برخی چهره‌ها قرار دهد.»

این سایت‌ها به فعالان سیاسی توصیه کرده‌‌اند: «از فرو افتادن به بازی تمامیت‌خواهان و تحمیل‌گران بپرهیزند.»

تیم احمدی‌نژاد همچنین افزوده که «تحمیل‌گران و سهم‌خواهان با طراحی این توطئه‌ها صرفا درصدد تنش‌آفرینی در کشور هستند تا به هنگام پاسخ به این تنش آفرینی‌ها، دولت را به بحران‌سازی متهم کنند.»

دیگربان

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter