English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

شاهرخ زمانی باید آزاد گردد

آذوح: کارگران، تشکل ها و نهادهای کارگری و حقوق بشری و رسانه ها!

نیروهای امنیتی در تاریخ ۱۷ خرداد ماه ۱٣۹۰ شاهرخ زمانی کارگر ساختمانی و عضو کمیته پیگیری و فعال کارگری در حالی که در حال مسافرت بود را در میانه ی راه تهران- تبریز از اتوبوس پیاده کرده وبا خود بردند

این نوع دستگیری که بدون مراحل قانونی انجام میگیرد نه اولین بار است و نه اخرین بار که توسط ماموران اطلاعاتی دولت جمهوری اسلامی به وقوع می پیوندد .این نوع دستگیری هدفمند است. چنانچه برای فرد ربوده شده هرگونه اتفاقی بیافتد و یا فرد مذکوربه دلایلی جان باخت ، مسولیت ان را هیچ سازمان اطلاعاتی بر عهده نمیگیرد؛ همچنین با این نوع رفتارهای اطلاعاتی فضای رعب و وحشت در جامعه را دنبال میکنند.

خانواده این کارگر، فعالین کارگری و دیگر سازمانهای دفاع از حقوق بشر حق خود میدانند که در باره مفقود شدن عزیزشان سازمانهای زیربط از جمله نهاد های امنیتی همچون وزارت اطلاعات و قوه قضاییه را زیر سوال بکشند . قوه قضاییه باید در این باره پاسخگو باشد.

ما اعضای کمیته پیگیری ازادی بی قید و شرط این فعال کارگری را از دولت جمهوری اسلامی خواهان هستیم و از دیگر سازمانهای کارگری و اتحادیه های کارگری جهان میخواهیم که برای ازادی این کارگرو فعال کارگری که عضو کمیته پیگیری ایجاد تشکلهای کارگری است از هر تلاشی فرو گزاری نکنند. فعالیت برای مطالبات کارگری و فعالیت اجتماعی حق مسلم هر انسانی است . به ویژه کارگری که برای حقوق مسلم خودش فعالیت نماید . مسلما تامین جانی شاهرخ زمانی بر عهده دولت جمهوری اسلامی است.

۲۵ خرداد ماه ۱٣۹۰

کمیته پیگیری ایجاد تشکلهای کارگری

اخبارروز

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter