English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رهبر اکثریت سنای آمریکا: اوباما در آستانه توافقی بسیار بد با ایران است

آذوح: میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه در سنای آمریکا، گفت باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا در آستانه «توافقی بسیار بد» با ایران است.

مک کانل که یکشنبه ۱۵ مارس با شبکه سی. ان. ان گفت‌وگو کرد، افزود که کنگره آمریکا تلاش خواهد کرد که چنین توافقی را مورد بازبینی قرار دهد.

رهبر اکثریت جمهوری‌خواه در سنای آمریکا تصریح کرد: «ظاهرا دولت (اوباما) در آستانه حصول توافقی بسیار بد با یکی از بد‌ترین رژیم‌های جهان است که براساس این توافق به آن‌ها اجازه داده می‌شود که زیر ساخت‌های هسته‌ای خود را حفظ کنند.»

در همین حال جان کری در مصاحبه‌ای با شبکه سی. بی. اس گفت هنوز برخی اختلافات کاملا روشنی در مذاکرات اتمی با ایران وجود دارد.

جان کری افزود مشکلات باقی مانده در مذاکرات اتمی با ایران سیاسی است و نه فنی.

آقای کری گفت بیشتر اختلافات تصمیمات سیاسی است که باید گرفته شود تا به دنیا ثابت شود برنامه اتمی صلح آمیز است. او همچنین تصریح کرد ایران تاکنون به تعهداتش در همه بخش‌های توافق اولیه‌ای که بیش از یک سال پیش حاصل شد، عمل کرده است.

وزیر امور خارجه آمریکا گفت که مطمئن نیست که نامه سناتور‌ها با رهبران ایران مذاکرات جاری با ایران را به خطر انداخته باشد.

پیش‌تر ۴۷ سناتور جمهوریخواه سنای آمریکا در نامه سرگشاده‌ای به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی گفته بودند هرگونه توافق با دولت باراک اوباما تنها تا پایان دوران ریاست جمهوری وی ادامه خواهد داشت.

کاخ سفیدآمریکا این اقدام سناتورهای جمهوریخواه را محکوم کرد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter