English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه ی شورای شهر اورمیه: نیروهای یگان ویژه عامل اصلی درگیری در ورزشگاه تهران بودند، ماموران خاطی را مجازات کنید*****

آذوح: شورای اسلامی شهر اورمیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد پیگیر جدی وقایع مربوط به دیدار نهایی والیبال از وزارت کشور و فرماندهی انتظامی است.

به گزارش آذوح طی یک جلسه ی فوق العاده، هیئت رییسه ی شورای اسلامی شهر اورمیه با صدور بیانیه ای خواستار پیگیری جدی وزارت کشور و فرماندهی نیروی انتظامی از عاملان برخورد با تماشاگران اورمیه ای در بازی پایانی لیگ برتر والیبال ایران شدند.

در بخشهایی از این بیانیه آمده است:

"متاسفانه در بازی اخیر و حساس فینال لیگ برتر والیبال میان دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران، طرفداران تیم پیکان با به کار بردن الفاظ زشت و اقدامات نابخردانه فضای سالن را تحت تاثیر قرار دادند که البته این اقدام مسبوق به سابقه نیز بوده است؛ در این میان یگان ویژه مستقر در ورزشگاه به جای ایجاد فضای آرام و امن برای طرفداران تیم شهرداری ارومیه که فرسنگ‌ها راه را برای تشویق تیم محبوبشان به تهران سفر کرده بودند، با برخورد دور از انتظار نیروی انتظامی، از آنان میزبانی کرد. این اقدام سبب مصدومیت چند تن از والیبال دوستان ارومیه‌ای شد که هیچ جرم و خطایی را مرتکب نشده بودند. تاکید موکد بر این مساله است که عامل اصلی درگیری یگان ویژه مستقر در ورزشگاه بوده که این مساله موجبات ناراحتی و نگرانی جدی برای مردم ارومیه پدید آورده است.

با این شرح، به نظر می‌رسد نیروی انتظامی به جای اینکه با اقدامات خود در صدد جلوگیری و بروز چنین برخوردهای غیرانسانی باشد، خود عامل بروز تشنج و درگیری در سالن شده است. از این رو، شورای اسلامی شهر ارومیه و شهردار و مردم فهیم ارومیه، انتظار دارند عامل یا عوامل اصلی این درگیری ها و تشنجات، شناسایی و مورد بازخواست قرار گیرند. با عنایت به اینکه عامل اصلی درگیری با طرفداران تیم والیبال شهرداری ارومیه، برخی از ماموران نیروی انتظامی بوده‌اند، انتظار می‌رود نسبت به جلب و بازخواست آنان اقدامات قانونی به عمل آید.

اینجانبان، به عنوان نمایندگان قانونی مردم شهر ارومیه، ضمن درخواست اعاده حیثیت از مردم شریف ارومیه،‌ پیگیر جدی این مساله خواهیم بود تا از وقوع اتفاقات مشابه در آینده جلوگیری شود."

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter