English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یکی از مجروحان بازی فینال: سال آینده شعار «نه، برای نژادپرستی» سر خواهیم داد!

آذوح: یکی از مجروحین بازی فینال در جلسه با مدیر تیم والیبال اورمیه گفت این خون متعلق به من نیست بلکه به همه مردم آذربایجان تعلق دارد و امیدوارم احقاق حق صورت بگیرد. سال بعد در ورزشگاه حتماً شعاری با متن «نه ، برای نژادپرستی» در ورزشگاه اورمیه به گوش خواهد رسید.

به گزارش دورنانیوز احد یوسفی ظهر امروز در جلسه‌ای که ظهر امروز بنا به خواست شهردار اورمیه جهت دلجویی از مجروحان حادثه دیدار فینال مقابل تیم‌های پیکان و شهرداری اورمیه مورد ضرب و شتم ماموران قرار گرفتند، تشکیل شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان اتفاقاتی که بازی فینال رخ داد روح مردم آذربایجان جریحه دار شد.

وی افزود: در این دو روز که از این واقعه گذشته است متاسفانه تمام جریانات بر خلاف واقع منتشر شده و برخی رسانه‌ها آن را طور دیگری جلوه داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که مسئولین استانی انجام داده‌ و می‌دهند سعی شده دلیل این اتفاقات مشخص شده و دیگر چنین بی احترامی‌هایی صورت نگیرد.

یوسفی بیان کرد: تنها سوالی که در ذهن همه شکل می‌گیرد این است که هواداران اورمیه به کدامین گناه مستحق این مجازات بودند.

وی اضافه کرد: فکر می‌کردم که چنین زد و خوردهایی فقط در فیلم‌ها رخ می‌دهد و باور نمی‌کردم صحنه‌هایی از این‌گونه ضرب و شتم را ببینم.

این مسئول ضمن عذرخواهی از مجروحان، بیان داشت: اینکه نتوانستم از هواداران شهرم در تهران حمایت کنم، متأسفم، چراکه تصور نمی‌کردیم میزبان خائن در امانت باشد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری اورمیه افزود: والیبال اورمیه هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود حتی اگر در مسابقات لیگ حضور نداشته باشد.

وی متذکر شد: جایگاه اورمیه در والیبال ایران بسیار رفیع است و در واقع اورمیه این برتری را به والیبال کشور تحمیل کرده است چون والیبال در اورمیه زندگی می‌کند.

یوسفی یادآور شد: اشتباه باشگاه شهرداری این بود که به فدراسیون والیبال اعتماد کردیم ولی آنها جواب اعتماد ما را با بی حرمتی به تماشاگرانمان دادند.

در جریان نشست شهردار اورمیه که به شدت از وقایع پیش آمده دلگیر بود ضمن تماس تلفنی اظهار داشت: برای پیگیری مسائل پیش آمده در بازی فینال تمام مسئولان استانی پیگیر هستند و ضمنا نامه‌ای نیز به رهبر انقلاب به همراه مستندات ارسال شده است.

در آخر یکی از مجروحان حادثه در جمع خبرنگاران گفت: من برای تشویق تیم خود در ورزشگاه بودم اما به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

وی افزود: این خون متعلق به من نیست بلکه به همه مردم آذربایجان تعلق دارد و امیدوارم احقاق حق صورت بگیرد.

مجروح حادثه دیدار فینال ادامه داد: سال بعد در ورزشگاه حتماً شعاری با متن «نه ، برای نژادپرستی» در ورزشگاه اورمیه به گوش خواهد رسید.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter