English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تیکان تپه: دیدار فعالان آذربایجانی با خانواده رامین رضایی

آذوح: همزمان با شروع سال جدید شمسی، جمعی از فعالان آذربایجانی شهر تکاب (تیکان تپه) با خانواده رامین رضایی، فعال دربند این شهر دیدار کردند.

به گزارش اویان نیوز، شنبه ۱ فروردین۹۳ جمعی از فعالان ملی – مدنی شهر تکاب (تیکان تپه) با خانواده رامین رضایی، فعال دربند این شهر دیدار کردند.

در این دیدار پدر رامین رضایی درباره وضعیت فرزندش در زندان مهاباد توضیحاتی را ارائه نمود و از مخالفت مسولان زندان با درخواست مرخصی رامین خبر داد.

سه شنبه ۱۴بهمن۹۳ رامین رضایی فعال ملی – مدنی اهل تیکان تپه(تکاب) پس از مراجعه به شعبه اجرای احکام این شهر بازداشت و برای سپری کردن دوران محکومیت خود به زندان شهر مهاباد انتقال یافت.

شهریور سال ۱۳۹۲ رامین رضایی در شعبه ۱ دادگاه انقلاب مهاباد به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم گردید.

رامین رضایی به همراه یدالله دشتی(ائلمان) و علی هدایتی دیگر فعالان مدنی آذربایجانی اهل تیکان تپه (تکاب) روز ۱۲مرداد۹۲ در شعبه‌ی ۱ دادگاه انقلاب مهاباد محاکمه گردید.

احمد جوادی کیا رییس شعبه یک دادگاه انقلاب مهاباد به استناد گزارش اداره اطلاعات تکاب و نظر کارشناسی این اداره و نیز پیام های ارسالی از تلفن های همراه این افراد، رای به محکومیت این فعال آذربایجانی داده است.

رامین رضایی روز ۱۶شهریور۹۰ و علی هدایتی چند روز قبل از آن در شهرستان تیکان تپه (تکاب) از سوی ماموران امنیتی بازداشت و به اداره اطلاعات اورمیه منتقل شده بودند.

رامین رضایی از فعالان فرهنگی شهر تیکان تپه(تکاب) یکی از مربیان آموزش رقص آذربایجانی می باشد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter