English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

پاسخ به هتاکیهای اخیر رژیم ایران در پایتخت ایران+ تصویر

آذوح: بنا به گزارش خبرنگار 50 میلیون از تهران، با توجه به گستاخی ها و اهانت هایی که در 2 ماه اخیر از طرف حاکمیت شئونیسم و طرفداران پان ایرانیست و پان فارسش به مات آذربایجان شد جوانان آذربایجانی وطرفدار جزب گاموح (حرکت بیداری ملی آذربایجان جنوبی) اینبار بایراق را در قلب ایران ،پایتختش تهران- میدان آزادی به اهتزاز در آوردند.

لازم به یادآوری است که در حدود 2 ماه قبل با توجه به درخواست مردم سلماس و مصوبه شورای شهر سلماس سمبل فاشیسم یعنی مجسمه فردوسی از آن شهر برچیده شده بود ولی با تهدیدات دولت ایران و حمایت شاخه های پان فارسیسمش دوباره این مجسمه پس از کش و قوسهای فراوان و علیرغم میل باطنی مردم سلماس دوباره و به صورت شبانه به سلماس برگردانده و باعث ناراحتی مردم آذربایجان شد.

همچنین در روزهایی که فعالین مدنی آذربایجان در تدارک برگزاری و اخذ مجوز از نهادهای حاکمیت برای اجرای مراسم روز جهانی زبان مادری بودند تعدادی از این فعالین دستگیر و روانه زندان شدند.

در ادامه این اقدامات توهین آمیز در روز مسابقه فینال والیبال ایران که بین تیم های شهرداری اورمیه و پیگان تهران در تهران برگزار شد و در حدود 4000 آذربایجانی از تیم شهرداری اورمیه حمایت میکردند مامورین انتظامی حاظر در ورزشگاه به علت عصبانیت از شعار های ملی و آذبایجانی طرفداران شهرداری اورمیه به آنها حمله کرد و اکصر آنها را زخمی و تعدادی را نیز دستگیر کردند.

در قبال توهین ها و گستاخی های اخیر ،جوانان آذربایجانی ساکت ننشسته و در یک اقدام خودجوش اقدام به سیاه کردن و پاک کردن تابلوهای خیابانهایی در آذربایجان کردند که به اسم فاشیست فردوسی گذاشته شده بود.

بنا به اطلاع 50 میلیون در آخرین اقدام اعتراضی ، طرفداران حزب گاموح در آذربایجان جنوبی اقدام به بر افراشته کردن پرچم در معروفترین میدان شهر تهران به نام میدان آزادی کردند.

لازم به ذکر است که امروز حاکمیت رژیم ایران بنام اسلام  و به دست افرادی با تفکرات پان ایرانیست و پان ایرانیست اداره میشود

http://50000000.info/wp-content/uploads/2015/04/1051.jpg

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter