English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

همزمان با روز زمین پاک، ته سیگارهای پارک ائل گلی تبریز جمع شد

آذوح: همزمان با روز زمین پاک ته سیگارهای پارک ائل گلی تبریز جمع شد.

به گزارش مهر، چهارشنبه ۲اردیبهشت۹۴ و همزمان با آغاز روز زمین پاک باحضور دوستداران محیط زیست و طبیعت برگزار شد و تشکل های زیست محیطی تبریز با همکاری گروه های ورزشی و کارکنان شهرداری تبریز اقدام به جمع آوری این ته سیگارها کردند.

همچنین همزمان با این برنامه، طرح پاکسازی ته سیگارهای میدان ابوریحان تا حکیم نظامی تبریز نیز توسط تشکل های زیست محیطی آذربایجان شرقی برگزار شد.

صادق نجفی شهردار تبریز در حاشیه این برنامه به خبرنگاران گفت: برای ته سیگارها باید جایی غیر از سطل های زباله معمولی در نظر گرفته شود و باید باکس هایی برای جمع آوری ته سیگار در نقاط مختلف تبریز ایجاد شود.

محمد حسین حسن ‌زاده مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز نیز گفت: اصلی ترین وظیفه سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، صیانت از فضای سبز است و این برنامه حرکتی در جهت روز زمین پارک در تبریز بود.

وی با بیان اینکه مسابقه زیست محیطی نیز در مدارس تبریز برگزار می شود، اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان نسل جدید و آینده ساز کشور باید نقطه ثقل هدف گذاری در برنامه های زیست محیطی باشند.

حسن زاده همچنین از نواختن زنگ زمین پاک در شش مدرسه تبریز به طور نمادین خبر داد و گفت: در روز دوم اردیبهشت که مصادف است با روز زمین پاک در برخی از مدارس برنامه گل کاری توسط شهرداران مدارس و دانش آموزان برگزار می شود.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter