English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رهبر جمهوری اسلامی: جولان خودروهای گران‌قیمت در خیابانها «ناامنی روانی» است

آذوح: آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران،دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی از ناامنی روانی در جامعه انتقاد کرد.

آیت الله خامنه ای روز یکشنبه ششم اردیبهشت، «جولان دادن برخی جوان های سرمست غرور ثروت با خودروهای گران قیمت در خیابان ها» را نمونه‌ای از ایجاد ناامنی روانی در جامعه دانست و گفت: «نیروی انتظامی باید برای ابعاد مختلف ناامنی برنامه داشته باشد و با آنها مقابله کند.»

به تازگی چند تصادف خودروهای گرانقیمت در تهران خبرساز شده است، از جمله تصادف پورشه یک دختر ۲۵ ساله با خودروی دیگری که ۵ کشته به جای گذاشت.

رهبر جمهوری اسلامی ایران در حالی خواستار برخورد پلیس با «ناامنی روانی در جامعه» شده که یک روز پیش، حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در دیداری مشابه با فرماندهان پلیس، خواستار روی خوش پلیس شده و گفته بود: «پلیس، موظف به اجرای اسلام نیست، وظیفه پلیس اجرای قانون است.»

از سوی دیگر، در حالی رهبر جمهوری اسلامی ایران، از حضور خودروهای گران‌قیمت در خیابان‌های انتقاد کرد، که در مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور در گزارشی درباره ورود پول های کثیف به انتخابات، اشاره‌ای گذرا به خودروهای گران قیمت کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی فاش کرد که بیش از صد نفر در کمیته امداد امام خمینی، از واردات بدون مالیات ۲ هزار خودروی گرانقیمت از جمله پورشه و بی ام و، ۲۰ میلیارد تومان سود داشته اند.

سخنان رهبر جمهوری اسلامی در حالی بیان می شود که دولت ایران تلاش می کند سرمایه گذاران را به فعالیت در ایران تشویق کند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter