English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

کارگران مخابرات روستایی در پیرانشهر (خانا) به مقامات حکومتی نامه‌نگاری کردند*****

آذوح: شماری از کارگزاران مخابرات روستایی پیرانشهر با انتشار نامه‌ای خواستار اجرای ماده ٨٣ قانون تنظیم بخش از مقررات مالی دولت شدند.

نامه‌ای سرگشاده توسط کارگزاران مخابرات روستایی شهرستان پیرانشهر در استان آذربایجان‌غربی خطاب به رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران انتشار یافت.

پیشتر نیز معلمان با امضای طوماری خطاب به رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، خواستار تامین نیازهای اولیه خود و خانواده‌هایشان شدند.

در بخشی از نامه کارگران مخابرات آمده است: کارگزاران مخابرات روستایی‌‌ همان کسانی بودند و هستند که برای خدمات رسانی شرکت مخابرات به روستائیان عزیز، بالا بردن کیفیت خدمات مخابراتی، بالا بردن سطح رضایتمندی مردمان روستا نسبت به شرکت مخابرات ایران و....... سردی و گرمی، روز و شب، تشنگی و خستگی را نشناختند و در این عرصه بزرگ به یاری شما آمدند ولی متاسفانه امروز تعدادی از دوستان شما تاریخ مصرفی را برای آن‌ها تعیین کرده و می‌گویند تاریخ مصرف کارگزاران تمام شده است.

کارگزاران مخابرات روستایی پیرانشهر با استناد به ماده ۸۳ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، اعلام می‌کنند که شرکت مخابرات مؤظف است که کارگزاران و پیمانکاران حقیقی و افراد حقوقی و سایر افرادی که به عنوان کارگر یا تحت هر عنوان دیگری طرف قرارداد مخابرات روستایی بوده و می‌باشند پس از واریز حق بیمه سهم کارگر توسط کارگزار و پیمانکار (کارگر) و تا زمان فروش سهام مدیریتی براساس قانون تأمین اجتماعی و قانون کار تحت پوشش بیمه قرار دهد.

در این نامه کارگزاران مخابرات روستایی پیرانشهر بر اجرای ماده ٨٣ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تاکید کرده‌اند و خواسته‌اند که شرکت مخابرات نسبت به آنچه اهمیت حفظ نیروی انسانی خوانده می‌شود، بی‌توجه نباشد.

روز چهارشنبه دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری، ١٥٠٠ کارگر مراکز مخابرات روستایی در مقابل شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات در تهران تجمع کردند.

کارگران مخابرات روستایی، این تجمع را در اعتراض به عدم اجرای ماده ٨٣ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برگزار کرده بودند.

این ماده قانونی، شرکت مخابرات ایران را موظف می‌کند با کارگران مراکز مخابرات روستایی قرارداد مستقیم منعقد و آن‌ها را تا زمان بازنشستگی بیمه کند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter