English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

روحانی: دلالان تحریم به فکر شغل دیگری باشند

آذوح: روحانی، رئیس جمهوری ایران با بیان اینکه سازمان تحریم‌ها در حال فروریزی است گفت که «دلالان تحریم از هم اکنون به فکر شغل دیگری باشند.»

رئیس جمهوری ایران روز سه‌شنبه هشتم اردیبهشت در مراسم جشن کارگری با ابراز خوشبینی نسبت به توافق نهایی با قدرت‌های جهانی طی ماههای آینده، گفت که کسی نمی‌تواند تحریم بر ایران را در آینده ادامه دهد.

مقامات دولت ایران و برخی فعالان سیاسی پیش از این گفته بودند که برخی مخالفان مذاکرات هسته‌ای، از وجود تحریم‌ها نفع اقتصادی می‌برند.

حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع کارگران با اشاره به لغو تحریم‌ها پس از توافق نهایی هسته‌ای گفت: «شرایط تولید در ایران به مراتب بهتر خواهد شد.»

روحانی در ادامه سخنان گفت که دولت مشکلات کارگران را فراموش نکرده است.

به گفته حسن روحانی، وضع کنندگان تحریم‌های بین‌المللی ساز و کاری ایجاد کردند تا سیستم بانکی ایران را فلج کند، سرمایه ای وارد کشور نشود و خرید، صادرات و فروش با مشکل مواجه شود.او گفت که یکی از اهداف ایران در مذاکرات هسته‌ای این است که این معضلات را رفع کند.

رئیس جمهوری ایران درباره امکان رسیدن به توافق در مذاکرات هسته‌ای جاری گفت: «اگر طرف مقابل اراده جدی داشته باشد در ماه‌های پیش رو امکان پذیر است.»

مذاکره کنندگان ایران و کشورهای۱+۵، ماه گذشته به چارچوب کلی توافق هسته‌ای دست یافتند. گفت و گوهای طرفین برای دستیابی به توافق جامع ادامه دارد و مذاکره‌کنندگان امیدوارند که تا دهم تیرماه به این توافق دست یابند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter