English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رئیس اتحادیه آرایشگران مرد ایران: مرد باید مرد باشد

آذوح: به گفته رئیس اتحادیه آرایشگران مرد ایران، مدل موی شیطان پرستی و همجنس‌گرایی موجب پلمب آرایشگاه‌های مردانه خواهد شد. مصطفی گواهی به دویچه وله می‌گوید "مرد باید مرد باشد" و زیر ابرو برداشتن در شان و فرهنگ آرایشگر نیست.

آرایشگران مرد ایرانی چندی پیش از سوی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهدید شده بودند در صورت برداشتن زیر ابرو، آرایشگاه‌ آن‌ها پلمب خواهد شد. آن‌ها اکنون دستورالعمل جدیدی برای کوتاه کردن مو دریافت کرده‌اند.

مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه آرایشگران مرد ایران می‌گوید علاوه بر برداشتن زیر ابروی مردان، سولاریوم، تتو، خالکوبی و اصلاح موی مردان به مدل‌های شیطان پرستی و همجنسگرایی هم می‌تواند سبب پلمب شدن آرایشگاه شود.

او از تهیه آلبومی متشکل از ۳۶ مدل موی سر مردان خبر داده که در اختیار آرایشگران تمام استان‌های ایران قرار گرفته است. به گفته او این آلبوم می‌تواند راهنمای خوبی برای آرایشگران باشد و به‌زودی جلد دوم این آلبوم مشتمل بر ۴۰ مدل موی جدید در اختیار آرایشگران قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آرایشگر چگونه می‌تواند تشخیص بدهد که مدل مورد درخواست مشتری مدل شیطان‌پرستان است، می‌گوید: اگر آرایشگران آلبوم‌هائی را که ما منتشر کرده‌ایم الگو قرار دهند، از خطر پلمب در امان می‌مانند.

گواهی در گفت‌وگو با دویچه وله تاکید دارد "مرد باید مرد باشد" و ابرو برداشتن را در شان و فرهنگ آرایشگر مرد نمی‌داند. به اعتقاد وی، سولاریوم، ماساژ، تتو و خالکوبی هم باید زیر نظر پزشک و یا متخصص این کار صورت بگیرد، نه توسط آرایشگر و در آرایشگاه.

وی البته اذعان دارد که برخی آرایشکاه‌ها و آرایشگران بدون مجوز در خانه و به‌صورت زیرزمینی اقدام به اصلاح موی مردان با مدل‌های شیطان پرستی می‌کنند. او در عین حال قبول ندارد که اینگونه برخوردهای سلبی ، تهیه آلبوم و پلمب آرایشگاه‌ها می‌تواند به گسترش آرایشگاه‌های به گفته وی "زیر زمینی" منجر شود.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter