English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اعتراضات کارگران قطار شهری اهواز وارد یازدهمین روز خود شد

آذوح: دبیر خانه کارگر خوزستان در یازدهمین روز از شروع اعتراضات صنفی کارگران پروژه «قطار شهری اهواز»، از بی‌توجهی مسئولان استانی به وضعیت این کارگران انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، در حال حاضر یازده روز از اجتماع صنفی بیش از ۶۰۰ کارگر پیمانی پروژه قطار شهری اهواز می‌گذرد، اما هیچ کدام از مسئولان استانی، و کشوری به خواسته‌های آنان، اهمیت نمی‌دهند.

آقایار حسینی اعلام داشت، با توجه به پتانسیل خوزستان و رکودی که در واحدهای تولیدی خوزستان به وجود آمده، کارگران کارخانه‌های آجر جیل، لوله سازی خوزستان، لوله سازی اهواز، آبفای اهواز، ابفای آبادان، کارگران شهرداری‌های اهواز، آبادان، سوسنگرد و ده‌ها واحد‌ تولیدی دیگر وضعیت مناسبی ندارند.

او گفت: نداشتن احساس مسئولیت و بی‌توجهی مقامات استانی به استیفای حقوق کارگران حوزه خدمتشان، باعث شده مشکلات این کارگران بعد از گذشت سال‌ها، همچنان پابرجا بماند و کارگران نتوانند به حقوق اولیه صنفی خود دست یابند.

حسینی افزود: در استان خوزستان هر روز شاهد اعتراض‌ها و تحصن‌های کارگری هستیم و کارگران واحدهای بحرانی پس از هر اعتراض از مسئولان استانی و کشوری انتظار رسیدگی دارند.

دبیر خانه کارگر در ادامه تصریح کرد: یکی دیگراز مسائلی که باعث گسترده شدن مشکلات کارگری در استان خوزستان شده است، ناتوانی اعضای کمسیون کارگری استان خوزستان در پی گیری مشکلات کارگری و رفع بحرانهای واحد‌های تولیدی و صنعتی است. علاوه بر آن عدم حضور مستمر برخی مسئولان دولتی در میان کارگران در افزایش مشکلات کارگران استان بی‌تاثیر نیست.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter