English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

گسترش بیکاری در بین جوانان تبریزی

آذوح: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از آمار بالای بیکاری در بین جوانان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، حبیب شیری آذر ظهر یکشنبه در جلسه شورای شهر تبریز با اعلام این خبر افزود: کسانی که می گویند نرخ بیکاری در شهر تبریز رقم قابل توجهی نیست باید بدانند که رشد بیکاری در شهر ما بیداد می کند.

شیری آذر در مورد علل این روند صعودی اظهار داشت: تعطیلی کارخانه ها و دستمزد های پایین مهم ترین دلیل بروز این مشکلات در شهر صنعتی تبریز خوانده می شود که نسبت به گذشته این رقم بطور روز افزون افزایش پیدا می کند.

وی یادآور شد: در نتیجه این بیکاری، جوانان و مردم شهر تبریز به کلانشهرهای دیگری همچون مشهد و تهران مهاجرت می کنند و توانایی های خود را در استانهای دیگر به نمایش می گذارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به پیامدهای مخرب این روند بیکاری تصریح کرد: می توان با مراجعه به مراکز بازپروری نتایج این بیکاری را از نزدیک مشاهده کرد.

متولیان امور باید به مردم پاسخ دهند

شیری آذر با تاکید بر تسریع در اجرایی کردن مصوبات بررسی شده گفت: منتخبان مردم نگذارند بیش از این به مردم فشار بیاید.

وی با اشاره به وعده 150 میلیاردی برای احداث خط دوم مترو تبریز اظهار داشت: متاسفانه با وجود گذشت زمان این مبلغ تحقق نیافته و باید برای بررسی این موضوع تشکیل جلسه دهیم چرا که متولیان امر مجبورند به مردم پاسخ دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز مطالبه حقوق شهروندان تبریزی را از اولویت کارهای شورا عنوان کرده و افزود: برای احیای این حقوق پا مال شده باید در دفتر شورا را در شهر تهران نیز برقرار کنیم.

شیری آذر با تاکید بر شفاف سازی آمار برای مردم گفت: باید در سالجاری بسته های حمایتی دولت بطور مشخص در نظر گرفته شود چراکه این یکی از مطالبات شهروندان خوانده می شود.

مهر

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter