English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی: پسر تونی اولیویرا مسئول همه ی مسائل است!!!

آذوح: رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای دقایق پایانی بازی تراکتور با نفت خبر داد.

به گزارش فارس،  جواد ششگلانی ظهر امروز در نطق پیش از دستورش در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به تشکیل جلسات متعدد برای علت‌یابی مسائل بازی تراکتور ـ نفت اظهار داشت: من تاکنون به این مسئله نرسیده‌ام که داور این بازی با وجود عدم توانش برای مدیریت بازی، به قصد و از روی برنامه انتخاب شده بود.

عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه پس از بازی استقلال ـ تراکتور آغاز به تشکیل جلساتی برای هماهنگی بازی با نفت کردیم، گفت: اگر چه مدیریت باشگاه تراکتورسازی و مسئولان، تذکراتی در مورد داوری این بازی داده بودند اما این تذکرات اشاره به نفر خاصی نداشت و تذکراتی کلی بود که لازم بود داور این بازی بتواند از پس مدیریت بازی بر بیاید.

رئیس هیئت فوتبال با اشاره به اینکه خودش در این مورد با آقایان تاج و کفاشیان به شکل حضوری صحبت کرده بود، گفت: تذکرات باشگاه نیز در این مورد به فرد خاصی اشاره نداشت و حتی تذکرات شفاهی نیز در این مورد به هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان داده نشده بود.

ششگلانی با اشاره به اینکه بهتر است در این مورد از فرافکنی بپرهیزیم، گفت: البته ضعف داوری در این بازی کاملا مشخص بود و خودش را در اخراج سخت‌گیرانه آندو و عدم ثبت پنالتی برای تراکتورسازی نشان داد.

 وی تاکید کرد: در این مورد هم اعتراض هیئت فوتبال و اداره ورزش به کمیته داوری فرستاده شد و درخواست برخورد با کمیته داوران را داشتیم چرا که فکر می‌کردیم باشگاه در این مورد تذکر در این مورد خاص را از قبل داده است.

عضو شورای شهر تبریز افزود: در جلسه‌ای هم که با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون برگزار شده بود خواهان استعفای دپارتمان داوری و معرفی داور به کمیته داوری بودیم و این گزارش‌ها به شورای تامین استان داده شد.

رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به اینکه هنوز مشخص نشده در 1.5 دقیقه پایانی چطور بحث مساوی سپاهان مطرح شد، گفت: به نظر این مسئله بحث حاشیه‌ای است که قصد به حاشیه کشیدن تیم را داشت اما به مباحث فنی این بازی ارتباطی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در بازبینی فیلم‌ها مشخص است این خبر را پسر تونی همراه با مدیر رسانه‌ای تیم تراکتور به نیمکت بازی و بازیکنان در زمین رسانده است، گفت: برای پیگیری این موضوع کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شده است و ما در چارچوب قانون و مقررات پیگیر این مسئله هستیم.

ششگلانی با تاکید بر اینکه لازم است افراد از اظهار نظرهای غیرکارشناسی دوری کنند، افزود: بزرگ‌ترین مشکل ما در این موارد اظهارنظرهای بدون اطلاعات کافی است و در شان کارشناسان ما نیست که بدون اطلاعات کافی در این موارد اظهار نظر کنند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter