English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

جلسه ی شورای شهر تبریز: اصفهان و تهران همیشه به ترک‌ها توهین می‌کنند

آذوح: جلسه اخیر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در نوع خود جالب و پرحاشیه بود که پای نجفی شهردار این شهر را نیز به صحن شورا باز کرده بود و با سخنان تند و تیز و درگیری هایی در فضای متشنج برگزار شد.

به گزارش دورنانیوز، شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در صحن علنی شورا با اشاره به اتفاقات اخیر بازی تراکتورسازی و نفت تهران، اظهار کرد: قصد فرافکنی نداریم ولی روز جمعه با احساسات مردم آذربایجان بازی شد و مسئولین با جدیت تمام پیگیر این امر هستند.

تا شناسایی عوامل پشت پرده کوتاه نخواهم آمد

وی ادامه داد: در حالی که بازی روال طبیعی خود را طی می‌کرد داور نتوانست مدیریت صحیحی داشته باشد و همین امر در رسیدن سپاهان به قهرمانی موثر بود، تا زمانی که عوامل پشت پرده شناسایی نشوند کوتاه نخواهیم آمد.

وقتی از بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان برای برخی نان در می‌آید!

علی شیاری دیگر عضو شورا، با اشاره به وعده‌ی دکتر حسن روحانی به مردم آذربایجان‌شرقی، ابراز کرد: خواسته‌ی مردم تاسیس فرهنگستان زبان بود نه بنیاد فرهنگ و هنر، این بنیاد موجب خواهد شد برای چند نفر نان دربیاید نه اینکه در راستای ارتقاء فرهنگ آذربایجان قدمی برداشته شود.

وی افزود: مسئولین می‌گویند احیای دریاچه ارومیه به تثبیت رسیده است، آقایان بفرمایند چه اقدامی انجام دادند که فکر می‌کنند به تثبیت رسیده است؟!دلیل افزایش حجم آب دریاچه به خاطر نزولات آسمانی اخیر است.

مسئولان شعار ندهند/اگر هدف خدمت است، استعفا دهید

وی با بیان اینکه بعضی از مسئولین سعی دارند با مرور زمان وقایع بازی تراکتور را به دست فراموشی بسپارند، بیان کرد: بهتر است شعار ندهیم، اگر زورمان به تهران نمی‌رسد به مسئولین استان که می‌رسد، مدیران استانی حداقل که می‌توانند استعفا دهند، هرکسی کوچکترین نقشی در فوتبال دارد استعفا دهد، اگر هدفتان خدمت است کنار بکشید.

عضو شورای تبریز با اشاره به شایعات اخیر مبنی بر اعمال فشار بر روی اصحاب رسانه، تصریح کرد: بعضا شنیده می‌شود که برخی افراد با اعمال فشار بر اصحاب رسانه حکم بایکوت خبری بعضی از اعضا را صادر می‌کنند.

هدف آنان نابودی تراکتور بود/اصفهان و تهران همیشه به ترک‌ها توهین می‌کنند

بهروز خاماچی، عضو شورای شهر تبریز با اشاره به برنامه‌ریزی قبلی برای جلوگیری از قهرمانی تراکتور، بیان کرد: داور مغرضانه عمل کرد، اگر آندو اخراج نمی‌شد تراکتور گل چهارم را نیز به ثمر می‌رساند، هدف آنان نابودی تراکتور است، ما همیشه شاهد بودیم که دشمنان آذربایجان به ضرر تراکتور سوت زدند، مگر ندیدیم چه توهین‌هایی در طول بازی لیگ در اصفهان، تهران و بندرانزلی به ترک زبانان می‌شد؟!

وی تاکید کرد: اکنون نه کاپ قهرمانی به تراکتور برخواهد گشت و نه بازی دوباره تکرار خواهد شد، تراکتور همیشه مظلوم است.

مردم آذربایجان تحقیر شدند

محمدحسین جعفری، دیگر عضو شورا با اعلام اینکه مردم خود می‌دانند چه کسی حق‌شان را پایمال کرده است، ابراز کرد: مردم آذربایجان در آن روز فراموش نشدنی تحقیر شدند، رئیس جمهور اگر راست می‌گوید تراکتور متعلق به ایران است از این تیم حمایت مالی کند.

آناج

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter