English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

گلشیفته فراهانی آماج حملات شوونیسم فارس- آتابای همدانلی

تمام مردم ایران شاهد حملات تند و تیز شوونیسم فارس علیه گلشیفته فراهانی هستیم، آنهم بخاطر دو تا عکس سیاه و سفید نیمه برهنه!!!!!! از سلطنت طلبهای افراطی که بنیانگذار فیلمهای برهنگی و مبتذل قبل از انقلاب بودند گرفته تا جمهوری آخوندی فارس، لینکدانی قیرمیز که جاسوس رژیم ایران در بین تورکهاست و حتی ملی گرایان بظاهر روشنفکر فارسی که حتی از ازدواج همجنسگرایان حمایت میکنند ولی به عکس نیمه برهنه گلشیفته اینهمه گیر داده اند!!!! اما معما چیست و چرا چنین حملات وحشیانه ای علیه گلشیفته فراهانی توسط شوونیسم فارس شکل گرفت؟؟؟؟!!!!!

چندی پیش یکی از نوچه های سلطنت طلب بنام «حسن سیاه» با نام مستعار «سیاوش اوستا» که در زمان شاه ساواکی بود به عکسهای نیمه برهنه گلشیفته فراهانی چنان اعتراض کرده که حتی از ملاهای رژیم ایران هم سبقت گرفته. امثال حسن سیاه (سیاوش اوستا) که مروج فیلمهای مبتذل و چاله میدانی زمان شاه بودند و در اغلب آنها صحنه های تجاوز جنسی، حمامهای زنانه و زناکاری فراوان بود، حالا ملا تر از آخوندها شده و به گلشیفته فراهانی اعتراض میکنند آنهم بخاطر دو تاعکس سیاه و سفید نیمه برهنه!!!!! شاید این حسن سیاه ساواکی فیلمهای لختی زمان شاه را فراموش کرده!!!!

ملی گرایان فارس هم که مادرزادی همه روانشناس و دانشمند هستند!!!!!! با شیوه ای آرامتر و با شکل و شمایلی بظاهر روانشناسی قصد دارند، گلشیفته را ترور شخصیت کنند، آنهم بخاطر دو تا عکس نیمه برهنه، این در حالسیت که آوازه خودفروشی دختران فارس در کشور امارات متحده عربی به گوش هر کری رسیده. انگار فروش آلت تناسلی هزاران دختر فارس در دبی، محجوب تر ازعکس سیاه و سفید نیمه برهنه گلشیفته فراهانی است!!!!!!!!

در وب سایتهای ملی گرایان فارس سوسول، از هنرپیشگان سکسی ایرانی بعنوان هنرمند شجاع یاد میکنند و در همه آنها از «سارا شاهی» و «آیلار دیانت لی» بعنوان هنرمند یاد میکنند. در حالیکه «سارا شاهی» مانکن عکسهای لختی و «آیلار دیانت لی» هنرپیشه فیلمهای پورنو هستند. هرچند که سارا شاهی (نبیره فتحعلی شاه قاجار) و آیلار دیانت لی، هر دو تورک هستند ولی چون تورکی صحبت نمیکنند و خودشان را ایرانی یا «پرشین» معرفی میکنند، بمذاق فارسها خوش آمده و با آنها کاری ندارند ولی چون گلشیفته فراهانی خودش را تورک استقلال طلب معرفی کرده به مذاق فارسها خوش نیامدست. اعتراض فارسها به گلشیفته نه بخاطر دو تا عکس نیمه برهنه است، بلکه از جای دیگری میسوزند که نمی توانند بر لب بیاورند و مذهب بازی و مؤمن بازی در می آورند!!!!! وقتی جمیله لخت و شهوانی میرقصد به او هنرمند میگویند ولی به دو تا عکس سیاه و سفید نیمه برهنه گلشیفته هزار بد زبانی میکنند!!!!! مشکل شوونیسم فارس از وقتی آغاز شد که گلشیفته فراهانی خود را تورک استقلال طلب نامید و در یک کلیپ ویدیوئی، شعار میداد که «آذربایجان بیر اولسون مرکزی تبریز اولسون». 

https://www.youtube.com/watch?v=j8sKH1m7g-Y

فیسبوک سارا شاهی مانکن عکسهای سکسی از تمام فیسبوکهای ایرانی حتی از رئیس جمهوری ایران یعنی حجت الاسلام حسن روحانی بیشتر لایک خورده و کسی هم بهش گیر نمیدهد!!!!!!

آیت اله مهدی کروبی علناً اعتراف کرد در زندانهای جمهوری آخوندی ایران، نه تنها به دختران که حتی به پسران زندانی نیز تجاوز جنسی میکنند و بعید بنظر میرسد که پاسدارهای جمهوری آخوندی به دختران و پسران اسیر زندانی، با لباس تجاوز کنند!!!!!!! آقای هالو که سوپاپ اطمئنان جمهوری آخوندی ست خودش نیز بصراحت اعتراف میکند

https://www.youtube.com/watch?v=Aeqdz47ryCU

گلشیفته فراهانی حتی قبل از رفتن بخارج و گرفتن آن عکس نیمه برهنه، در شهر طهران مورد حمله حزب اللهی ها قرار گرفته بود و از پشت سر به او اسید پاشیده بودند و مدتها هم ممنوع الخروج بود!!!!! آنزمانیکه پاسدارهای فارس از پشت سر به گلشیفته اسید پاشیدند و یا او را ممنوع الخروج کردند، او هنوز آن عکس نیمه برهنه لعنتی را نگرفته بود، پس دلیلشان از حمله به گلشیفته چه بود؟؟؟!!!

http://etedaal.ir/fa/news/47753/گلشیفته-در-تهران-به-پشتم-اسید-پاشیدند

اما فارسهای شوونیست ول کن ماجرا نیستند و تا زهرشان را نریزند رضایت نمیدهند. رژیم تروریستی آخوندی فارس، در اقدامی بسیار زشت، خانواده گلشیفته فراهانی را مجبور کرده تا بر علیه دخترشان صحبت کنند!!!!!!! پدر گلشیفته آقای بهزاد فراهانی که خود هنرمند است را مجبور کردند بر علیه دخترش صحبت کند و ایشان با استادی و زرنگی شعری از صائب تبریزی خواند که ملاهای بیسواد فارس غلط تعبیر کردند. در شعر میگوید: چوب را آب فرو می نبرد دانی چیست؟ شرم دارد ز فرو بردن پرورده خویش - (فرو بردن یعنی غرق کردن در آب)

هرچند که این شعر را یک روستایی در بندرعباس خطاب به دخترش گفته بود ولی تکرار آن توسط آقای فراهانی، این شبهه را در نظر  فارسهای ضد تورک انداخته که منظورش دختر خودش است. در صورتیکه حتی منظور آقای فراهانی دختر خودش نیز باشد معنایش بسیار زیباست و معنایش بدینگونه است که آب هرگز چوب را غرق نمیکند زیرا دست پرورده خود است و پدر گلشیفته هرگز دختر خود را با نکوهش غرق نخواهد کرد زیرا دختر عزیزش دست پروده اوست. 

https://www.youtube.com/watch?v=LJSxqpfqBVI

آتابای همدانی از کشور جمهوری آزربایجان جنوبی و شمالی

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter