English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بی بی سی فارسی جمعیت اکراد ترکیه را کمتر از 10% اعلام کرد- آتابای همدانلی

 

از قدیم گفته اند که دروغگو فراموشکار است و شبکه بی بی سی فارسی که سخنگوی سازمان اطلاعاتی انگلستان (بریتیش اینتلجت سرویس) است همیشه اخبار کذب علیه ملت تورک پخش کرده است و گستاخانه و قبیحانه شهرهای تورک نشین را بدروغ کرد نشین نامیده است، ولی این بار در بحبوهه انتخابات در کشور ترکیه، جمعیت اکراد ترکیه را کمتر از 10% کل جمعیت ترکیه اعلام کرد. در حالیکه تا دیروز جمعیت اکراد ترکیه را بالغ بر 15% اعلام میداشت و احزاب تروریستی اکراد نیز ترمز بریده و جمعیت اکراد تر کیه را 20% از کل جمعیت ترکیه اعلام میکردند!!!!! اما حالا به دروغشان اذعان کردند.

بی بی سی فارسی در آستانه انتخابات در ترکیه مقاله ای نوشته است با عنوان: «انتخابات ترکیه؛ ده درصد تعیین کننده برای اردوغان». و در آن مقاله چنین می نویسد: « حزب چپگرای دموکراتیک خلق ها که رای دهندگان آن را عمدتا جامعه کرد ترکیه تشکیل میدهد، در این انتخابات به دنبال جلب آرای طبقه تحت فشار کارگر و متوسط در ترکیه است». در ادامه مینویسد: «اگر حزب دموکراتیک خلق ها نتواند ده درصد آرا را کسب کند و در نتیجه، نتواند هیچ نماینده ای به پارلمان بفرستند، حزب عدالت و توسعه به اکثریت ۳۳۰ کرسی خواهد رسید و می تواند دست کم برگزاری همه پرسی قانون اساسی را قطعی کند».

میدانیم که حزب «چپگرای خلق ها» حزب اکراد ترکیه است و تمام اکراد ترکیه به آن حزب رأی میدهند. ملاحظه میکنید که چگونه در بحبوهه انتخابات ترکیه، بی بی سی فراموشکار صریحاً اعلام میدارد که تعداد رأی اکراد ترکیه ممکن است حتی از 10% کل آرای ترکیه کمتر باشد و تأثیری بر انتخابات ترکیه نداشته باشد. خب اگر آرای اکراد ترکیه کمتر از 10% است یعنی جمعیت اکراد ترکیه نیز کمتر از 10% کل جمعیت ترکیه است. پس رجز خوانیهای دیروزی بی بی سی فارسی و احزاب کردی که جمعیت اکراد ترکیه بالغ را بر 15% حتی تا 20% اعلام میکردند، مسخره بود.

در ایران هم چنین مسخره بازیهایی توسط بی بی سی فارسی و احزاب کردی صورت میگیرد. و جمعیت یک و نیم میلیونی اکراد ایرانی را سه الی پنج میلیون نفر اعلام میکنند!!!! که یکنوع جنگ روانی علیه تورکهای آذربایجان است. استاندار استان کرمانشاه اعلام داشت که بیش از یک میلیون نفر از اکراد ایرانی ( یعنی بیش از دو سوم اکراد مقیم ایران)بعد از جنگ عراق و ایران، از کشور عراق به ایران کوچ کرده اند که تمام آنها صاحب دو شناسنامه هستند. یکبار با شناسنامه ایرانی شمارش میشوند و یکبار هم با شناسنامه عراقی و بدینصورت جمعیت اکراد دو برابر شمرده میشود!!!!! اغلب اکراد سوریه نیز صاحب دو شناسنامه سوری و ترکیه ای هستند و آنها نیز دو بار شمارش میشوند!!!!!

http://www.bbc.co.uk/persian/world/2015/06/150605_l26_turkey_election_faq

بنظر میرسد که اکراد سوگند خورده اند که همیشه با تقلب و دروغ زندگی کنند!!!!

برای خواندن مقالات بیشتر به فیسبوک آتابای همدانی مراجعه نمایید

https://www.facebook.com/pages/%D8%A2%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/635008053288067

آتابای همدانی از کشور آذربایجان جنوبی و شمالی

  

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter