English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دیلی تلگراف :خامنه ای چند ماه بیشتر زنده نیست

آذوح: روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف، با انتشار گزارشی، از قول برخی دیپلمات‌ها از تشدید بیماری رهبر جمهوری اسلامی خبر داد و از قول این منابع که خواسته اند نامشان برده نشود، نوشت:" مردی که از زمان مرگ آیت‌الله روح‌الله خمینی، بنیانگذار انقلاب ۵۷، بر سیاست ایران سلطه داشته است، تنها چند ماه دیگر زنده خواهد بود."

دیلی تلگراف از  گسترش و تعمیق جنگ قدرت در تهران بر سر جانشینی جایگاه قدرتمند رهبر جمهوری اسلامی را نشانه دیگری از ماههای پایانی حیات سید  علی خامنه ای  ذکر کرده است.

بر اساس این گزارش، دیپلمات‌های غربی معتقد هستند که بیماری رو به گسترش آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جنگ قدرت شدیدی را میان جناح‌های رقیب بر سر جانشینی او بر انگیخته است.

نگرانی‌ها در مورد سلامتی خامنه‌ای از زمانی گسترش یافت که رهبر ۷۵ ساله جمهوری اسلامی تحت جراحی‌های سرطان پروستات قرار گرفت.

بعداز انجام این جراحی روزنامه فیگارو چاپ فرانسه اوائل   اسفند ۱۳۹۳ از قول منابع اطلاعاتی غربی، نوشت:" سرطان پروستات علی خانه ای، رهبر ایران، به مرحله چهارم متاستاز رسیده است و این به معناست که با توجه به اینکه ۷۶ سال دارد، امید به زنده ماندن او دوسال دیگر به پایان می رسد."

خبر فیگارو انعکاس بسیار گسترده ای داشت و با سکوت مطلق دولت  جمهوری اسلامی نوشت. تنها  صادق خرازی – برادر عروس رهبر جمهوری اسلامی- خبر بیماری آیت‌الله خامنه‌ای را « کذب محض» خواند و گفت: "هدف این قبیل دروغ‌ها، خالی‌کردن دل مذاکره‌کنندگان هسته‌ای و مردم ایران و نیز فرافکنی موفقیت‌های ایران در عرصه مسائل منطقه‌ای است».   

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter