English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

برای چندمین بار طی ماه های اخیر؛ نفس زنجان به شماره افتاد

آذوح: گرد و غبار بار دیگر هوای زنجان را در وضعیت ناسالم قرار داد.

به گزارش مهر، گرد و غبار یا همان ریزگردها از روز پنج‌شنبه هفته گذشته وارد آسمان زنجان شده‌ و لحظه به لحظه بر غلظت آن‌ها افزوده می‌شود.

رئیس اداره نظارت و پایش محیط‌زیست استان زنجان، به وضعیت پایش آلودگی هوا در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال‌حاضر براساس آخرین اطلاعات ایستگاه شاخص کیفیت هوا ۱۰۳PM است.

علی اسدی، اظهار داشت: استاندارد کیفیت هوا ۱۰۰ PMاست، هم‌اکنون گرد و غبار، کیفیت هوای زنجان را کاهش داده و برای افراد حساس از جمله بیماران قلبی و ریوی، کهنسالان و کودکان ناسالم کرده است.

اسدی با بیان اینکه از روز پنجشنبه ریزدگردها وارد استان شده بودند ولی غلظت آن خیلی ضعیف بود، تصریح کرد: از امروز صبح میزان ریزدگردها در آسمان زنجان افزایش یافته و باعث ناسالم شدن هوا شده است.

تا پایان هفته ریزگردها مهمان زنجان خواهند بود

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت جوی استان زنجان اشاره کرد و گفت: گرد و غباری که از جنوب‌غربی کشور وارد استان زنجان شده تا پایان هفته در استان مهمان خواهد بود.

احد یاغموری گفت: با ورود توده ریزگردها به استان، کیفیت هوا ناسالم شده و تردد برای افراد حساس بسیار خطرناک است.

وی به وزش باد شدید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید از امروز بعد از ظهر در استان زنجان ادامه دارد و این وزش باد تا روز دوشنبه در استان ادامه خواهد داشت.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter