English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

آخرین وضعیت شکرالله قهرمانی فرد، فعال ملی آزربایجان جنوبی در زندان مرکزی تبریز*****

آذوح: شکرالله قهرمانی فرد فعال ملی و مدنی ترک آزربایجان روز چهارشنبه مورخه ۳ تیرماه ۱۳۹۴ شمسی جهت اجرای حکم حبس ۶ ماه توسط ماموران امنیتی در محل سکونت خود شهرک آراز واقع در منطقه خدآفرین بازداشت شد و به زندان مرکزی تبریز منتقل شد.

بنا به گفته نزدیکان این فعال ملی  آزربایجان روز یکشنبه مورخه ۷ تیر ۱۳۹۴ ، همسر شکرالله قهرمانی فرد که حامله بوده و بعد از حدود ۲ هفته بچه شان به دنیا خواهد آمد، جهت تقاضای مرخصی ۱۵ روزه ماه رمضان به دادگاه انقلاب مراجعه کرده بعد از موافقت قاضی مربوطه سند ملکی جهت مرخصی ایشان در دفتر خانه ضبط گردیده تا اینکه بتواند از مرخصی استفاده نماید. بعد از ضبط سند برای گرفتن نامه قاضی برای اداره زندان اهر جهت اعزام به مرخصی این زندانی سیاسی به دادگاه کلیبر مراجعه کرده که قاضی دادگاه گفته از اداره اطلاعات شهرستان دستور داده اند به ایشان مرخصی داده نشود و ما تابع امر آنها هستیم مجبوریم دستورات آنها را اجرا کنیم.

شکرالله قهرمانی فرد معلم دبستانهای روستایی شهر خدا آفرین می باشد که به سه ماه انفصال از خدمت محکوم و از تدریس در مدارس بدون دریافت حقوق و مزایا نیز محروم شده است. شکرالله قهرمانی فرد معلم دبستانهای روستایی شهر خدا آفرین می باشد که پیش از این نیز در ۲۱ آذر سال ۱۳۸۱، ۱۲ تیر سال ۱۳۸۳ و اسفند ماه سال ۱۳۸۶ بازداشت و پس از مدتی بازداشت به قید وثیقه از زندان آزاد شده بود.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter