English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ادامه ی بازداشت دو دانشجوی دانشگاه آزاد تبریز

آذوح: نیما پوریعقوب و ساسان واهبی وش، دو تن از فعالین جنبش دانشجویی آذربایجان کماکان پس از گذشت دو هفته از زمان بازداشت خود در بازداشتگاه وزارت اطلاعات به سر می برند.

به گزارش خبرنگار آذوح خانواده های این فعالین سیاسی علیرغم مراجعات مکرر به ساختمان وزارت اطلاعات در تبریز از دلایل دستگیری و شرایط نگهداری فرزندان خود خبری بدست نیاورده اند. نیروهای امنیتی بدون ذکر جزئیات بازداشت ، انتقال پوریعقوب و واهبی وش به زندان تبریز را منوط به قبول اتهامات طرح شده علیه آنان عنوان داشته اند.

گفتنی است نیما پوریعقوب دانشجوی رشته ی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد تبریز عصر روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در تبریز بازداشت و به اداره ی اطلاعات تبریز منتقل شده است. وی یک‌بار پیش از این نیز در آبان ماه سال ۸۷ در تبریز بازداشت شده بود که پس از آزادی موقت و در جریان رسیدگی به اتهامات، در دی ماه ۸۸ از اتهامات وارده تبرئه شد.

ساسان واهبی وش دانشجوی رشته ی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تبریز نیز از روز جمعه ۲۰ خرداد ماه بازداشت شده است. ساسان واهبی وش پس از چند روزی بی خبری، با تماس تلفنی با خانواده اش، از دستگیری خود توسط ماموران اداره ی اطلاعات تبریز خبر داده بود.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter