English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان مقابل شهرداری تجمع کردند

آذوح: جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان در اعتراض به مشکلات این شهرک مقابل شهرداری مرکزی زنجان تجمع کردند.

به گزارش فارس، صبح چهارشنبه ۱۰تیر۹۴ جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان در مقابل شهرداری مرکزی زنجان تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلات خود شدند.

یکی از معترضان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه از پنج سال پیش در این شهرک ساکن است، افزود: طی این مدت بارها وعده حل مشکلات از سوی مسئولان داده شده است.

حسین مولایی با اشاره به اینکه مشکلات شهرک نگین بین شهرداری و شرکت تعاونی مربوطه در حال پاسکاری است، تصریح کرد: مسئولان شرکت تعاونی می‌گویند که مبلغ مورد نیاز برای آسفالت خیابان‌های شهرک نگین را به شهرداری زنجان پرداخت کرده و در واقع شهرداری به وظایف خود عمل نمی‌کند.

وی مبلغ پرداخت شده به شهرداری زنجان را ۱۵۰ میلیون تومان در چند سال پیش اعلام کرد و افزود: با وجود همه این حرف‌ها ساکنان شهرک نگین زنجان هیچ خدمتی را طی پنج سال گذشته دریافت نکرده‌اند.

به گفته حاضران در تجمع، شهرک نگین زنجان ۲۸۰ خانوار دارد که اقدامات مربوط به خدمات شهری از جمله جمع‌آوری زباله دارای مشکلاتی است.

حضور سگ‌های ولگرد در این شهرک از دیگر مشکلات مطرح شده از سوی معترضان بود که زندگی و رفت و آمد را برای بانوان و کودکان ساکن در شهرک نگین غیرممکن کرده است و والدین مجبور هستند، کودکان خود را اسکورت کنند.

به گفته عباسی یکی دیگر از معترضان حاضر در مقابل شهرداری زنجان گرد و خاک ناشی از عدم آسفالت خیابان‌های شهرک نگین زندگی ساکنان در شهرک نگین را دچار اختلال کرده و شهرداری زنجان به مراجعات متعدد مردم این شهرک توجهی نمی‌کند.

به گفته معترضان، شهرداری زنجان خواهان دریافت مابه‌التفاوت قیمت آسفالت برای ارائه خدمات است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter