English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

۲۹، رتبه آذربایجان غربی در آمار بی سوادی

آذوح: به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، این استان در میان ۳۱ استان در ردیف ۲۹ آمار بی سوادی قرار دارد.

به گزارش مهر، علیرضا رادفر  در جلسه کارگروه زنان و خانواده آذربایجان غربی به پایین بودن شاخص‌های توسعه یافتگی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: آذربایجان غربی در خصوص آمار بیسوادی در ردیف ۲۹ قرار دارد که این امر نیاز به توجه بیش از حد مدیران و جامعه به این مسئله حساس است تا با برنامه ریزی در این زمینه در خصوص کاهش آمار بیسوادی در استان قدمی برداشته شود.

 وی تصریح کرد: سال گذشته بر اساس تصمیم‌گیری و دستور مقام عالی استان بنا شد هر سال ۵۰ هزار نفر در استان آموزش‌های لازم را فرا گیرند تا در طول چهار سال به میانگین‌های کشوری برسیم.

رادفر در ادامه گفت: سلامت جامعه انسانی وظیفه حاکمیت است و ما وظیفه داریم تا به این موضوعات بپردازیم و علاوه بر آموزش و اطلاع رسانی، اقدامات لازم را انجام دهیم.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه هر تحقیقی به دنبال یک هدف مشخصی انجام می‌شود و روندی که در برخی موارد مشاهده می‌شود این است که می‌خواهیم همه چیز را محرمانه تلقی کنیم که این امر درست نیست افزود: باید نتایج مطالعات و تحقیقات اعلام شود که حداقل نتیجه آن آگاه سازی مردم و جامعه است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter