English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سایت "آغزی ایری ها" باز هم رسوای عالم شد؛ امضاها ساختگی بود!*****

آذوح: سایت منتسب به وزارت اطلاعات ایران که در حوزه ی حرکت ملی آذربایجان جنوبی مشغول به فعالیت است باز هم رسوا گردید!

به گزارش آذوح پس از حضور فعالین سیاسی آذربایجان در برنامه ی پرگار(بی بی سی) و دفاع از جنبش آزادی خواهانه ی ملت ترک در آذربایجان جنوبی، سایتهای حکومتی ایران باز هم علیه فعالین آذربایجانی موضع گرفته و توهین نموده اند.

در یکی از این موارد سایت "آغزی ایری ها" اقدام به درج بیانیه ای با عنوان "اعتراض صدها تن از فعالان سیاسی و فرهنگی کشور به سیاست های ضد ایرانی بی بی سی" نموده و ذیل آن از اعتراض 1500 نفر به حضور فعالان آذربایجانی در بی بی سی خبر داده است.

گرچه این سایت وابسته به وزارت اطلاعات ید طولایی در دروغ گویی و درج مهملات داشته است اما این بار اقدام ناشیانه ی گردانندگان آن در درج "فله ای" اسامی و نامها باعث گردید دروغ بودن این بیانیه بسیار زود آشکار شود.

عیسی سحرخیز یکی از اصلاح طلبانی است که نامش در این بیانیه آورده شده و به این دلیل آقای تایماز اورمولو از فعالین سیاسی آذربایجان با ایشان در این خصوص تماسی برقرار کرده و خواستار پاسخگویی آقای سحرخیز شده اند.

وی صراحتا چنین جواب داده است: "امضاي چنين بيانيه اي صحت ندارد ، مشخص نيست چه فردي نام مرا بدون مجوز و دريافت تائيد پاي ان گذاشته است، درخواست شده كه فوري ان را حذف كنند، سپاسگزار مي شوم اگر دوستان در اين خصوص اطلاع رساني كنند."

و باز هم سایت "آغزی ایری ها"، رسوا شد!

http://www.azariha.org/?lang=fa&muid=53&item=1698

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter