English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

باز هم انتصاب مدیری غیر بومی در آذربایجان غربی

آذوح: بعد از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، این بار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قربانی سیاست بومی گریزی استانداری آذربایجان غربی شد.

به گزارش دورنانیوز، بعد از انتصاب عبدالله چمن گلی اهل استان کردستان به عنوان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، بار دیگر در اثر سیاست های نادرست استانداری آذربایجان غربی در گزینش و انتصاب مدیران ادارات و نهادهای دولتی استان، این بار شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی قربانی رویکرد بومی گریز استانداری شده و شنیده ها حاکی از انتخاب مدیری غیر بومی و ناآشنا با وضعیت اقتصادی و صنعتی استان به عنوان جایگزین مهندس عسگری می‌باشد.

بعد از استعفای علی اکبر عسگری از مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی برای شرکت در انتخابات ۹۴ مجلس شورای اسلامی، با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و با تایید استانداری آذربایجان غربی، مسعود مهدی زاده مقدم به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی منصوب شد.

وی که اصالتا مشهدی است پیش از این معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی بود.

این در حالی است که با توجه وضعیت نامناسب اقتصادی و رکود واحدهای صنعتی استان، انتظار می‌رفت تا مدیری بومی و آشنا به وضعیت استان به عنوان مدیرکل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان انتخاب می‌شد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter