English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

پخش گسترده جزوه در دانشگاه تربیت معلم آزربایجان در واکنش به اظهارات غیر واقع درباره فعالین ملی آزربایجان

آذوح: دانشجویان هویت‌طلب دانشگاه تربیت معلم آزربایجان در واکنش به اظهارات غیر واقع درباره‌ی فعالین ملی آزربایجانی و در رد مطالب عنوان شده، اقدام پخش گسترده جزوه‌ای به عنوان جوابیه نمودند.

چندی پیش در دانشگاه تربیت معلم آزربایجان جلسه ای با عنوان عبرت های بنی‌اسرائیل در دو مرحله با عناوین  «صهیونیسم و فراماسونری» و «عبرت های بنی اسرائیل برای ظهور امام زمان (عج)» با سخنرانی جناب آقای رائفی پور برگزار گردیده است. در طی این سخنرانی آقای رائفی پور بیش از آنکه درباره فراماسونری صحبت کنند، مبارزان و فعالین حقوق مدنی آزربایجان را پان‌ترکیست و عوامل صهیونیزم و فراماسونر و در نهایت شیطان‌پرست نامیده‌اند. این اضهارات در حالی صورت گرفته که امکان مطرح کردن سوالات و طرح مسائل برای دانشجویان وجود نداشته است.

در جوابیه فعالین دانشجویی به اظهارات سخنران که به صورت جزوه آماده گشته، به تعریف فراماسونر و  نژادپرست پرداخته و سپس به مساله افراطيون كُرد و ارمني در خاك آزربايجان اشاره شده است. در ادامه به جایگاه فراماسونری در ایران اشاره گشته و راهکارهایی برای مبارزه با فراماسونری ذکر شده و در آخر در مورد بعضی از گفته های آقای رائفی پور توضیح داده شده است.

برای دانلود این جزوه کلیک کنید:

http://azoh.org/index.php/component/jdownloads/finish/1/39

ای یو تی اویرنجی

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter