English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سمینار "نجات دریاچه ی اورمیه" در پارلمان اروپا برگزار خواهد شد

آذوح: سمینار "نجات دریاچه ی اورمیه" در پارلمان اروپا برگزار خواهد شد.

نماینده ی "اتحاد آذربایجان جنوبی" در ادامه ی دیدار با اعضا و مشاوران پارلمان اروپا در بروکسل بلژیک مقدمات برگزاری چندین سمینار و کنفرانس در خصوص آذربایجان جنوبی را فراهم نمود.

به گزارش آذوح آقایان "پیتر سوندرقارد، رئیس بنیاد دموکراسی اروپا"، "آندرئیا اسکئرل، مسئول روابط بین الملل کمیسیون اروپا" و خانم "آننه ماری وان دئر هئیدن، مسئول میز ایران در بخش بین الملل کمیسیون اروپا" در دیدار با نماینده ی "اتحاد" حضور یافته و آخرین گزارشات از آذربایجان جنوبی را دریافت نمودند.

همچون دیدارهای پیشین این بار نیز اعم موضوعات طرح شده را وضعیت کنونی حرکت ملی آذربایجان و اورموگولو به خود اختصاص داده است.

نمایندگان پارلمان و کمیسیون اروپا ضمن طرح سوالاتی در مورد چگونگی ارتباط کشورهای ترک همسایه(آذربایجان و ترکیه) با حرکت ملی و کمک رسانی آنها وجود رژیم جمهوری اسلامی ایران را موجب ناامنی منطقه و حتی جهان دانستند.

اورموگولو و فاجعه ی خشکانده شدن آن نیز بحثی بود که توجه جدی حاضرین در جلسات را به خود جلب کرده و در نهایت مقدمات برگزاری سمینار و کنفرانسهایی با حضور اساتید و مراجع بین المللی در پارلمان اروپا فراهم گردید.

این سمینارها که در ماههای آتی برگزار خواهند شد با همراهی اعضای پارلمان اروپا صورت گرفته و تلاش خواهد گردید رسانه های بین المللی به پوشش گسترده ی آن بپردازند.

گفتنی است در این دیدارها آقای محمود بیلگین(سخنگوی گادپ) شرکت داشتند.

برای مشاهده ی فعالیتهای "اتحاد آذربایجان جنوبی" می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

http://azoh.info/index.php?option=com_content&view=article&id=23881:-q-q-&catid=7:12&Itemid=16

آذوح

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter