English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ویدیویی وحشتناک از سونامی نمک دریاچه اورمیه+ ویدیو

آذوح: سونامی نمک دریاچه اورمیه آذربایجان را به لرزه درآورده و کویری را در دل خاک همیشه سبز این سرزمین به جای می گذارد.

به گزارش آذوح، خبرگزاری دانشجویان ایران در بخشهایی از گزارش خود به نقل از شاهد عینی می نویسد:

"یک روز قبل از عید سعید فطر به همراه خانواده برای دیدن مناظر زیبای دریاچه ارومیه راهی این منطقه شده، ولی با راهنمایی‌های افراد منطقه از مکانی عبور کرده که تقریبا باتلاقی بوده و پس از گذر بیش از ۵۰ متر از این مکان، در داخل لجن زار گرفتار می‌شویم.

پس از تلاش‌های بسیار زیاد خانواده برای رهایی از وضعیت موجود کار به جایی نبرده و در نهایت از رانندگان کامیون‌هایی که برای حمل نمک از این مسیر در حال عبور هستند درخواست کمک می‌کنیم.

با توجه به صعب العبور بودن مسیر، رانندگان سه کامیون برای نجات خانواده از باتلاق، مسیر خود را تغییر دادند ولی متاسفانه آنها هم در داخل باتلاق فرو گرفتار شدند."

این گردشگر ادامه داد: بعد از گذشت چندین ساعت، متاسفانه طوفان‌های نمکی و شن دریاچه ارومیه آنها را غافلگیر کرده و وضع موجود را بدتر کرده بود. این طوفان نمکی به قدری شدید بود که محیط اطراف به مدت چندین دقیقه در تاریکی فرو رفت.

پس از پایان طوفان نمک و دلهره‌های افراد در این ماجرا، رانندگان کامیون عزم خود را برای نجات ماشین این گردشگر جزم کرده و پس از چندین ساعت تلاش موفق به رهایی ماشین از باتلاق لجنی شدند.

بعد از آن به همراه خانواده، به سرعت محل حادثه را برای دریافت کمک به رانندگان کامیون حادثه دیده در باتلاق و طوفان نمکی ترک کردند.

این مسافر با گلایه از متولیان و نهادهای امدادی اعلام کرد: بعد از ۱۲ ساعت گرفتاری در باتلاق دریاچه ارومیه و طوفان نمک، متاسفانه علاوه بر این‌که به محل مراجعه نکردند بلکه بعد از این مدت نیز پیگیر و جویای حال ما نشدند.

طبق گفته وی، کامیون‌هایی که برای نجات ما به محل آمده بودند، شب را در محل حادثه سپری کردند و سپس با کمک ماشین سنگین و لودر یکی از اهالی روستای قبادلو، توانستند از باتلاق خارج شوند.

برای دیدن این طوفان وحشتناک که تنها گوشه ای از فاجعه ی آذربایجان است بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://youtu.be/Q33Xa0_RchY

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter