English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

چهارده اعدام در کرج- ۳ اعدام در ملاء عام

آذوح: طی دو روز گذشته ۱۱ زندانی در زندان قزل‌حصار کرج و زندان ندامتگاه مرکزی کرج و ۳ زندانی در ملاء عام اعدام شدند.

سازمان حقوق بشر ایران، ۷ مرداد ماه ۱۳۹۴: طی گزارشات رسمی و غیر رسمی طی دو روز گذشته ۱۴ زندانی در استان البرز اعدام شدند.

بنا به گزارشاتی که به سازمان حقوق بشر ایران رسیده است، طی روز دوشنبه ۵ مرداد ماه ۷ زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در زندان ندامتگاه مرکزی کرج از طریق چوبه دار اعدام شدند.

این ۷ زندانی به همراه دو زندانی دیگر روز شنبه ۳ مرداد ماه جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شدند. حکم دو تن از زندانیان به دلایل نامعلومی فعلاً به تعویق افتاده است.

همچنین بنابه اطلاع سازمان حقوق بشر ایران روز سه‌شنبه ۶ مرداد ماه ۴ زندانی در زندان قزل‌حصار کرج از طریق چوبه دار اعدام شدند. این ۴ زندانی نیز با اتهامات مربوط به موادمخدر به اعدام محکوم شده بودند و روز یک‌شنبه ۴ مرداد ماه از سالن‌های مختلف واحد ۲ به سلول‌های انفرادی منتقل شدند تا حکم اعدام در مورد ایشان اجرا شود.

گفتنی است، به همراه این چهار زندانی اعدام شده ۲ زندانی دیگر نیز به سلول انفرادی منتقل شده بودند که گفته می‌شود تاکنون حکم ایشان به دلایل نامشخصی اجرا نشده است.

بنابه گزارش خبرگزاری مهر، در طی روز جاری، چهارشنبه ۷ مرداد ماه نیز سه زندانی در تقاطع ۴۵ متری گلشهر و حصارک کرج و در ملاء عام از طریق چوبه دار اعدام شدند. بنا به عکسهایی که باشگاه خبرنگاران جوان از مراسم اعدام منتشر کرده است، کودکان نیز شاهد این مراسم بودند.

اتهام این سه زندانی از سوی خبرگزاری‌های رسمی تجاوز به عنف و اکراه عنوان شده اس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter