English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سخنان بیسابقه ی نماینده ولی فقیه در سپاه: خامنه ای، امام زمان است!!!

آذوح: حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه اخیرا مطالبی عجیب بیان کرده که جای بسی تأمل داشته و از ورود رژیم جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای جدید از تقدس سازی برای رهبر ایران خبر می دهد.

به گزارش آذوح علی سعیدی چند روز پیش در جمع تعدادی از بسیجیان ناحیه امیرالمومنین و پاسداران پیشکسوت شهرک محلاتی مشهد در سخنانی درباره ضرورت شناخت امام عصر و تبعیت از آن، گفت: مردمی که با آنها روبرور هستیم، یک عده‌شان به اصطلاح جزو «حزب باد» و فقط به دنبال نان و موقعیت خود هستند، و عده دیگری هم از برخی انبیاء و برخی دیگر نیز از انبیاء و ۱۲ امام پیروی می‌کنند.

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که به سخنان امام عصر خود توجهی ندارند، بیان داشت: البته در این میان کسانی هم هستند که به ۱۲ امام بعد از پیامبر اسلام(ص) معتقد هستند، و حتی در محرم و شب‌های قدر نذری می‌دهند، ولی به سخنان امام عصر خود توجهی ندارند؛ در صورتی که «هر کس امام عصر خود را نشناسد و بمیرد، به مرگ جاهلیت مرده است».

حجت‌الاسلام سعیدی ادامه داد: وقتی پیامبر اسلام(ص) مبعوث شدند اگر چه تمام پیامبران قبل از ایشان حجج الهی و ذی‌حق هستند اما بنابه فرموده خداوند، تمام پیروان پیامبران گذشته باید از پیامبر اسلام(ص) تبعیت کنند؛ بنابر این چنانچه قوم یهود در شبانه‌روز هم نماز بخوانند و تمام طول سال را هم روزه بگیرند تا زمانی که از فرامین پیامبر اسلام پیروی نکنند، ارزشی ندارد.

وی سپس با اشاره به اینکه جامعه ما در اشتباهات بسیاری بسر می‌برد، اظهار داشت: رهبری در اداره امور جامعه مواضعی دارد که باید همگان این مواضع را رعایت و اجرا کنیم، ولی متأسفانه وقتی ایشان مثلا درباره ضرورت حضور در انتخابات مطلبی را عنوان می‌کند، افرادی پیدا می‌شوند که در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اقتصاد مقاومتی، داشتن نگاه به درون کشور به جای توجه به بیگانگان، ضرورت صرفه‌جویی و حمایت از مستضعفین، مواضع خود را بارها به صراحت عنوان کردند، ولی مردم و مسئولین تا چه میزان به این مواضع توجه و عمل کرده‌اند؟

وی در ادامه، یکی از مواضع رهبری را حمایت همه‌جانبه از مقاومت ذکر کرد و گفت: مسئله کمک ایران به سوریه نباید مورد انتقاد قرار گیرد، زیرا خط مقاومت در سوریه خط مقدم مقابله با استکبار و رژیم صهیونیستی است؛ پس چنانچه این خط سقوط کند، سایر خطوط پشت سر آن هم سقوط می‌کند.

حجت‌الاسلام سعیدی با تأکید بر اینکه این موضوعات باید در سخنرانی‌ها برای مردم بازگو شود، تصریح کرد: مرزبندی با فتنه‌گران هم موضوع دیگری است، که در مواضع رهبری بارها به آن اشاره شده؛ اما اینکه کسی بدون توجه به این مرزبندی‌ها به‌صورت همزمان با فتنه‌گران و مدافعین انقلاب نشست و برخواست دارد، نشان می‌دهد که هنوز امامش را نشناخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ضرورت رعایت حجاب توسط آحاد جامعه را ازجمله موارد حاکمیت ارزش‌های مورد اشاره رهبری دانست و اضافه کرد:

"امروز که امام عصر ما مقام معظم رهبری است، مواضع، دیدگاه‌ها و منویات ایشان بر همه حجت است، و هر کس تسلیم مواضع ایشان باشد می‌تواند بگوید امام عصر خود را شناخته است."

گفتنی است این سخنان هنوز از سوی دیگر مقامات رسمی ایران با واکنشی همراه نشده و تکذیب نگردیده است.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter