English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ضربه تاریخی به تروریسم؛ هلاکت بیش از ۲۰۰ تروریست پ.ک.ک در اثر حملات ترکیه

آذوح: در اثر حملات هوایی جنگنده‌های ارتش ترکیه به مواضع گروهک تروریستی پ.ک.ک در چند روز اخیر 200 تروریست وابسته به پ.ک.ک به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری TimeTurk، بر اساس اخبار منتشر شده از منابع نزدیک به گروهک تروریستی پ.ک.ک در اثر حملات هوایی جنگنده‌های ارتش ترکیه به مواضع پ.ک.ک در چند روز اخیر ۲۰۰ نیروی وابسته به پ.ک.ک کشته شده اند. همچنین قرارگاه مراد قاراییلان، عضو شورای رهبری پ.ک.ک واقع در کوه قندیل نیز مورد اصابت موشک های جنگنده های ترکیه قرار گرفته است. وی در زمان حمله جنگنده های ارتش ترکیه به قرارگاه در آن جا نبوده به همین خاطر آسیبی ندیده است.

بر اساس اخبار منتشر شده از منابع نزدیک به ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه در ۳ روز اول عملیات ارتش ترکیه به مواضع پ.ک.ک در اقلیم کردستان عراق ۱۳۰ کشته از نظامیان پ.ک.ک گزارش شده بود که این رقم افزایش پیدا کرده و به مرز ۲۰۰ کشته در ۵ روز اخیر رسیده است. در بین این کشته ها اعضایی از شورای فرماندهی پ.ک.ک نیز وجود دارند که یکی از آنان با نام کد “قَبَر” از اعضای شورای فرماندهی و مسئول لجستیکی پ.ک.ک می باشد. نام واقعی این شخص هنوز منتشر نشده است.

همچنین در اخبار منتشر شده از منابع نزدیک به پ.ک.ک آمده است: برخی انبار مهمات مخفی پ.ک.ک در کوه قندیل نیز مورد اصابت موشک جنگنده های ترکی قرار گرفته است. این خبر در سایت رسمی ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه نیز تایید شده و تصاویر آن توسط هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه ضبط شده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter