English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

علنی شدن باج دهی ایران به غرب-آتابای همدانی

توافق موقتی هسته ای بین کشورهای 1+5 و ایران که هر دو طرف آنرا شکننده و بی ثبات نامیده اند، چنان جمهوری آخوندی فارس را به وحشت انداخته است که محمد جواد ظریف برای در امان بودن ازاحتمال ادامه تحریمها، گفته است: «روابط اقتصادی ایران با کشورهای غربی باید آنچنان به هم تنیده باشد که برای کسی صرف نکند زیر توافق بزند». این جمله وزیر امور خارجه جمهوری آخوندی نشانگر میزان وحشت آخوندها از ادامه تحریمها است و تنها راه نجات رژیم آخوندی را در باج دهی به کشورهای غربی می بینند. منظور وزیر خارجه رژیم آخوندی از تنیده شدن اقتصاد ایران با کشورهای غربی، اینست که ایران باید چنان به اقتصاد کشورهای غربی، سود برساند که برای آنها صرف نکند تا رژیم آخوندی ایران را سرنگون سازند!!!!! همین جمله وزیر امور خارجه ایران نشان میدهد که رژیم آخوندی در یک بن بست واقعی گیر کرده است و غیر از باج دهی آشکار به غربیها چاره دیگری نمی بینند.

http://www.bbc.com/persian/iran/2015/08/150804_l10_zarif_iran_nuclear_deal_scofr

با کاهش قیمت جهانی نفت توسط عربستان سعودی، ملا حسن روحانی اعلان داشته که اقتصاد کشور آنچنان ضعیف است که پولی برای خرید غذا و تصفیه آب آشامیدنی ندارند!!!!! وزیر کشور اعلام داشته که بخاطر شرایط بد اقتصادی، دولت ایران مجبور شده است تا به تجارت مواد مخدر روی بیاورد!!!! کشورهای غربی نیز با آگاهی از وضع اقتصادی ویران ایران درصدد فشار بیشتر به ایران و گرفتن امتیازات بیشتری هستند. محمد جواد ظریف گفت که کشورهای غربی مرتب وعده هایشان را فراموش میکنند و درخواستهای جدیدی را مطرح میسازند!!!!! محمد جواد ظریف در پایان مذاکرات هسته ای دفعه پیش، گفته بود که کشور فرانسه قصد اخاذی از ایران را دارد!!!!! اخاذی در لغت یعنی گرفتن پول با تحت فشار گذاشتن کسی. و این بدان معناست که کشورهای 1+5 رسماً ازجمهوری آخوندی ایران اخاذی میکنند و بدان جهت مدام مذاکرات هسته ای را کش میدادند.

http://www.bbc.com/persian/iran/2015/02/150221_l93_iran_dirty_money

مضحک آنجاست در حالیکه رژیم ایران و کشورهای 1+5 توافق هسته ای حاصل شده را موقتی و شکننده اعلام کرده اند ولی بی بی سی فارس سعی دارد تا این توافق هسته ای موقتی را مفید، سازنده و تاریخی اعلام کند!!!!! سناتورهای جمهوری خواه در آمریکا اعلام کرده اند که این توافق هسته ای موقت، فقط تا اتمام دوره ریاست جمهوری باراک اوباما اعتبار دارد و بعد از آن فاقد اعتبار است و از آن جهت آخوندهای رژیم، بفکر باج دهی آشکار به کشورهای غربی افتاده اند و در نظر دارند تا چنان سودی به غرب برسانند تا به آنها صرف نکند حکومت آخوندی در ایران را سرنگون کنند!!!!!

بنظر میرسد که کشور عربستان سعودی با کمک لوله های نفتی خود، توانسته است رژیم آخوندی فارس را بزانو درآورد و حتی پول کافی برای باج دهی به کشورهای غربی نداشته باشند. در این فرصت پیش آمده، ملت تورک آزربایجان باید به افشاگری بیشتر این عهدنامه ننگین رژیم آخوندی با غرب بپردازد و باج دهی جمهوری آخوندی در قبال این توافق هسته ای موقت را بگوش تمام جهان برساند. رژیم آخوندی فارس آخرین نفسات خود را می گذراند و ملت آزربایجان باید بیدارتر و فعالتر از همیشه به فعالیت و مبارزه خود ادامه دهد.

آتابای همدانی از کشور آزربایجان جنوبی و شمالی

 

 

mozakere atom

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter