English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

استراتژی تظاهر به دفاع از عناصر ملی پارسی، نقشه شوم استعمار انگلیس و آمریکا- اوجالان ساوالان

استعمارگران اروپایی و امریکا از 200 سال پیش تا کنون برای مغزشویی ملتهای ایران هرگز از پای ننشسته اند. دو تلویزیون استعماری بی بی سی پارسی BBC PERSIAN و صدای آمریکا VOA PERSIAN چنین وانمود می کنند که رژیم جمهوری اسلامی ایران مخالف  آداب و رسوم ايرانی- آريايی (كدام آريايی؟) جشنهای چهارشنبه سوری و آداب و رسوم اصیل ایرانی (يا به قول ايشان پارسی) هستند و نیز ضدّ کوروش و داریوش و فرهنگ و تمدن آریایی (!) هستند و مثلاً با زدن سد سیوند می خواهند پاسارگاد را که بارگاه مقدُس و سجده گاه جوانان پانفارس، يعنی کوروش کبیر(!) است نابود کنند. البته این کار با همکاری هدفدار ملایان فراماسون انگلیسی- آمریکایی پانفارس مثل علی خامنه ای و رفسنجانی و مهدوی كنی، مکارم شیرازی، مصباح یزدی، نوری همدانی و... صورت می گیرد سناریو بدین صورت است که ملایان صاحب فتوی مثلاً مراسم آتش بازی چهارشنبه سوری را – که از قضا رسمی مربوط به اقوام پروترک و التصاقی زبان سومری و ایلامی و غیره و مربوط به ده هزار سال پیش در کل آسیای میانه و آسیای غربی است- ضد دین اسلام و بدعت معرفی می کنند و از آن سو تلویزیون بی بی سی پارسی و صدای آمریکا فریاد وا ایرانا و وا کوروشا و وا داریوشایشان بلند می شود و برای ملتهای بدبخت گرسنه و از بازی بی خبر ایران «وانمود می کنند» که مدافع مخلص ایران آریایی و افغانستان آریانا (!) و این گونه خرافات و یاوه های نژادپرستانه فسیل شده قرن نوزدهمی هستند.

جالب تر این که هنوز که هنوز است بعد از 200 سال آزگار استعمارگران مکار این پتانسیل را بین ملتهای بدبخت ایران، تاجیکستان و افغانستان تشخیص داده و به آن امید بسته اند تا همواره ملتهای ایران تورک و عرب و بلوچ و ترکمن و کرد و گیلک و تالش و لر و مازنی و لک و لار و ... و نیز ملتهای تاجیک و هزاره و اؤزبک و پشتون افغانستان و تاجیکستان را در خواب گران غفلت نگه دارند تا توهم گذشته ای باشکوه را با مردانی پر از پشم خالص مجعّد آریایی (مثل پشمالوهای نقشهای تخت جمشید يا همان حزب اللهی های 24 عیار دوران پرشکوه پارس باستان) همواره در ذهنشان باشد تا بتوانند بار دیگر پهلوی و پهلوی بازی راه بیفتد و رضا پهلوی سرحال و قبراق را بیاورند در تخت پادشاهی بنشانند تا چپاول نفت و گاز و مس و طلا و منابع مادی و معنوی و مغزهای ملتهای بدبخت و از همه جا بی خبر ایران راحت تر ادامه یابد و ثروتهای چپاول شده بادآورده آسانتر به طرف غرب سرازیر شود و دل ملکه امپراتوری فخیمه انگلستان - مُدَّظله العالی- آرام و قلبش مطمئن و روحش شاد و ضمیرش امیدوار شود.

آیا به راستی سیستم اندیشگی جمهوری اسلامی ایران ضد آریایی و ضد ایرانی و ضد پارس است؟ هرگز! نگاهی گذرا به بودجه های نجومی که در راه تبلیغ زبان استعماری فارسی در افغانستان و تاجیکستان از قبیل اختصاص میلیاردها دلار برای تأسيس بيمارستانها و نيز اقدامات فرهنگی عجيب و بی سابقه مانند چاپ کتابهای درسی پارسی در این دو کشور فقير و مرمت قبر رودکی سمرقندی و سایر مشاهیر تاجیک و نیز بودجه های بسیار هنگفت تر در چاپ میلیونها جلد کتاب در حوزه زبان و ادبیات فارسی و فرهنگ شیعی- پارسی برپایی همایشهای بین المللی و داخلی موسوم به زبان و ادبیات فارسی و بزرگداشت فردوسی، مولوی و .... صرف می شود نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران صدها و هزاران برابر بیشتر از رضا خان پالانی و محمدرضا پهلوی پان ايرانيست بوده و برای احیا، گسترش و تبلیغ زبان و ادبیات استعماری و اساساً جعلی پارسی پول خرج کرده و می کند.

 با نگاهی به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران به این نکته بهتر پی می بریم : آیا غلامعلی حداد عادل و علی اکبر ولایتی و محسن رضایی و سردار نقدی و امثال این جنایتکاران مقدس از نظر تعصب به آریایی گرایی ایران پرستی پارس پرستی و تأکید بر زبان و فرهنگ پارسی هیچ دست کمی از پرویز ناتل خانلری و محمدعلی فروغی و محمود افشار و ذبیح الله صفا دارند؟ به جرأت می توان گفت که حدادعادل و ولایتی صد برابر بیشتر از خانلری و فروغی و صفا نژادپرست تر و پانفارس تر و صد البته موفق تر هستند. اگر هیئت اعزامی به افغانستان در زمان محمدرضاشاه به سرکردگی پرویز ناتل خانلری با سرافگندگی و شکست از افغانستان برگشتند هیئتهای اعزامی جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تشیع پارسی، اسلام سیاسی آریایی و ایدئولوژی انگلیسی- آمریکایی روشنفکری دینی، هزاران طرح و پروژه فرهنگی آریایی را با پولهای ملتهای مظلوم استعمارزده ایران در سرزمین آریانا (؟) به اجرا گذاشته اند.

 آری با صراحت و قدرت می توان گفت که الگوی فکری و سیاسی تشیعِ پارسی که جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه استعمارگران انگلیس و آمریکا سردمدار آن است، به الگوی فکری آریایی- پارسی- ایرانی و بر اساس الگوی اندیشگی و سیاسی تمدن ایرانی اسلامی، شما بخوانید پارسی- شیعی، به الگوی سیاسی فکری ایران شیعی پارسی چنان پشتوانه از قداست و وجاهت بخشیده است که عوامل و دست اندرکاران این نظام استعماری امثال غلامعلی حداد عادل، علی لاریجانی، علی اکبر ولایتی، محسن رضایی، مصباح یزدی، مکارم شیرازی و البته شخص شخیص علی خامنه ای در کشتن و نابودسازی هرگونه فریاد هویت خواهانه ای از هر یک از ملتهای بدبخت ایران هیچ شک و شبهه ای به دل راه نخواهندداد.

آری نظام استعماری جمهوری اسلامی ایران همان رژیم جنایتکار هخامنشی است با همان قتل عام موحش پوریم خشايارشا با همان ریش و پشم. و اين قتل عام را بی گمان دير يا زود انجام می دهد : با خشكاندن درياچه اوروميّه و كمك به كردها براي قتل عام ملت مظلوم آذربايجان به جرم تورك بودن . تنها به طور مکارانه ای عبا و قبا و عمامه علی و محمد و جعفر و مهدی را چاشنی وجاهت و بهانه مشروعیت و «سنگر» قرار داده است. ریشهای این سپاهی ها و بسیجی های پارس چپیه بر دوش آریایی همان ریش و پشم پارسها و پارسکهای تكيه بر نيزه داده نقش و نگارهای تخت جمشید است و ریش خامنه ای ملعون جنايت پيشه عمامه بر سر، همان پشم بافته داریوش تاج بر سر جنایت پیشه است كه پستان زنان بردع آذربايجان را بريد و باروي شهر را آذين بست.

 بین محمدرضاشاه با خامنه ای و بین رضاشاه با خمینی و بین همه اینها با داریوش و کوروش چه فرقی هست؟ خمینی شيطان 50 هزار تن از جوانان آزربایجان را در جریان استعماری انقلاب اسلامی ایران و 400 هزار تن از جوانان تورک آزربایجان را در جنگ استعماری ایران و عراق با حربه تشیع ایرانی به کشتن داد تا بنای این حاکمیت منحوس که روی خون جوانان تورك بود محکم تر شود و این درخت نحس 2500 ساله این بار با پشتوانه تشیع پارسی و عمامه علوی بتواند با مکیدن خون جوانان ملت تورک آزربایجان و دیگر ملتهای ایران پر شاخ و برگ بماند. رضا و محمدرضا پالانی (پهلوی) اگر ادعای آریایی پرستی و فرهنگ و تمدن آریایی و پارسی داشتند  و برای مثال محمدرضا پالانی جنایتکار توانست با تکیه بر ایران پرستی استعماری  75 هزار تن از بهترین جوانان باسواد آزربایجان و معلمان و نخبگان این ملت را در جریان شکست حکومت ملی در سال 1325 به دارکشیده و آتش زده و زنده زنده بسوازندو تکه تکه و نابود کند و ملت ترک آذربایجان را به وضع فلاکت بار بی سوادی و چوپانی سوق دهد، هرگز نتوانستند به آن وجهه ای آیینی و مذهبی دهند. در حالی که خمینی و خامنه ای با پشتوانه پتانسیل پانصد ساله تشیع ضد تورک و ضد اسلام پارسی، که به نوبه خود بنیانی صلیبی- مسیحی و استعماری داشت، به راحتی توانستند این خلأ مهم را پر کنند و همسو با جریانهای مسموم سیاسی شیعی عربی مثل حزب الله لبنان و عراق، حزب بعث سوریه، خیال استعمارگران غربی از قبیل روس، انگلیس، فرانسه و آمریکا را برای تجزيه عالم اسلام به عناصر پارس- تورك- عرب و كرد از يك سو و  مکیدن خون ملتهای ایران و چاپیدن ثروتهای روزمينی و زيرزمينی این ملتها از هر جهت راحت کنند.

 با این تفاسیر آیا تمرکز و زوم کردن تلویزیونهای ماهواره ای آمریکا و انگلیس و تلویزیونهای سلطنت طلب و غیر سلطنت طلب پارسی زبان ماهواره ای بر شخصیتهای جمهوری اسلامی ایران و و بزرگنمایی و مهم نمایی آنان جنگ زرگری و عوام فریبی موذیانه شان بیشتر مشخص می شود. با پی بردن به قواعد ساده اما دقیق و حساب شده این بازی شوم، به راحتی می توان دست هر دو طرف دعوا را رو کرد. اینها دو روی یک سکه و همه بازیهایی است برای خریدن عمر برای جمهوری اسلامی ایران با استراتژی سياسی يا بهتر بگوييم «بازی وارونه روباههای آنگلوساكسون» و  به اصطلاح بازی وارونه و پيچيده Winding situation   یا همان «نعل وارونه» یا استراتژی «تظاهر به دفاع» که البته برای ما فعالان حرکت ملی آزربایجان که در متن این قضایا هستیم بازی بودن و شیطانی بودن این گونه حرکات مثل روز روشن است. چراکه بهترین راه برای مبارزه با این رژیم حمایت عادلانه از حرکتهای حق طلبانه ملتهای ایران است نه شعارهای دهان پرکن دموکراسی خواهی از زبان فاشیست ترین و نژادپرست ترین جرثومه های بشری حال حاضر دنیا یعنی پارسهای مذهبی، سلطنت طلب و کمونیستِ تلویزیونهایِ سیاسی پارسی نژادپرستِ پارس تی وی (تلویزیون پارس)، ایران آریایی، اندیشه، کانال 1، سیمای آزادی (تلویزیون مجاهدین خلق)، رها، بی بی سی فارسی، صدای امریکا، ایران فردا، من و تو1 و نگاهِ شما و شبکه های تلویزیونی متعدّد صدا و سیمای جمهوری سالامی ایران.

اما بیاییم موضوع را از زاویه ای دیگر و بهتر و دقیق تر بررسی کنیم: این بازی منحوس سیاسی استعمارگران انگلیس و آمریکا با جمهوری اسلامی با توجه به این که اکثریت ملت تورک آزربایجان و ملتهای کرد و بلوچ و عرب و ترکمن ایران بیدار شده اند و در پی جدایی از ایران اند به چه درد می خورد؟

 جواب ساده است. این استعمارگران به همراه استعمار ضدّتورك روس، چین و دیگر كشورهای ضدّ تورك نظير ارمنستان، يونان و استعمارگران غربی ضدتورک هرگز راضی نخواهندشد که ملت تورک آزربایجان و در کل ملتهای تورک ایران روی شادی و سعادت را ببینند برای همین با توجه به سیاست حمایت بی دریغ آمریکا از کردها و دشمنی آشکار انگلستان با تورکیه و حمایتش از کردها ما فعالان حرکت ملی آذربايجان را به درستی به این نتیجه می رساند که همه این بازیهای شوم برای غافل نگه داشتن ملت تورک آزربایجان به وسیله انحراف توجه آنها از نقشه های شوم اشغالگرانه کردها برای ایجاد «کردستان بزرگ» با اشغال مهمترین مناطق استراتژیک خاک آزربایجان جنوبی، یعنی آزربایجان غربی و زنگان و همدان باشد. آری استعمارگران هرگز چیزی را برجسته سازی (Aggrandizement) نمی کنند مگر این در پشت نقشه شوم تری نداشته باشند. آنها با برجسته سازی جمهوری اسلامی ایران و شخصیتهای استعمارگر این رژیم - که از قضا مأموران وفادار خودشان هستند- و نیز جریانهای سیاسی و فکری تمامیت خواه ایرانگرا و پارس محور مثل روشنفکری دینی شورای تحکیم وحدت و ادوار تحیکم وحدت و تبلیغ بی دریغ زبان و فرهنگ ایرانی آریایی و این قبیل مزخرفات و یاوه گوییهای ریاکارانه و مفتضح سیاسی پوشاندن حقیقت تلخ حمایت بی دریغ آمریکا، انگلیس، روس، اسرائیل و کل استعمارگران مسیحی و یهودی غرب از کردهای منطقه برای ایجاد کردستان بزرگ، قتل عام ملت تورک آزربایجان و قطع ارتباط مرزی بین آزربایجان جنوبی و تورکیه و نخجوان قبل از تجزيه ايران شوم اهريمنی است.

 استعمارگران مسیحی- یهودی برای در دست داشتن مهار و کنترل خاورمیانه، آسیای مرکزی و کل آسیای غربی با اجرای سیاست کهنه «تفرقه بینداز و حکومت کن» با حمایتهای آشکار و پنهان از عنصر کرد سنی مذهب[1] می خواهند این عنصر را به عنصرهای دیگر : تورک، عرب و فارس بیفزایند و منطقه را درگیر جنگ و بحران نگه دارند. چون عنصر کرد به پشتوانه روس، ارمنستان و یونان (اتحادیه ضدتورک مسیحی) و نیز آمریکا، انگلیس و اسرائیل از یک سو و وهابیت عربستان یعنی جریانهای وهابی و سلفی عرب و نژادپرستان تاجیک افغانی و تاجيكی و نیز اپوزیسیون پانفارس نژادپرست خارج نشین ایران و جمهوری اسلامی ایران از سوی دیگر در پی بنیانگذاری کشوری بزرگ با تجزیه چهار کشور ایران، تورکیه، عراق و سوریه هستند که با توجه به تجربه عراق که با پشتیبانی آمریکا صدها هزار تورک عراقی (آذربايجانيان عراق كه دانسته و با رندی تركمان ناميده مي شوند) را در شهرهای کرکوک و اربیل و موصل مقتول و قلع و قمع کردند و به هدف خود رسیدند، با حربه ارعاب و قتل عام گسترده انسانهای بی دفاع حتی زنان و کودکان و پیران تورک آزربایجانی در خواب اشغال آزربایجان غربی و شهرهای اورومیه، ماکو، خوی، سلماس، سولدوز (نقده)، قوشاچای (میاندوآب) و زنگان و همدان آزربایجان جنوبی هستند. و جالب اينكه شوونيسم پارس از خاك خودش يعنی يزد و اصفهان و كرمان و جنوب ايران برای بخشش به همنژادان گشاد شلوار آريايی اش(؟)  مايه نمي گذارد و در پی بخشيدن خاك آذربايجان مظلوم از كيسه خيلفه پانفارس، يعنی علی خامنه ای است! پس بايد بگوييم: فرزندان بابك بپا خيزيد. ملت آذربايجان بيدار شو! امروز وقت عمل است.                            

     یاشاسین آزربایجان    دوّم اسفندماه 1392



1- البته ما مبارزان ملت آزربایجان ماهیتی غیرمذهبی و لائیک و سکولار داریم و قصد ما از تأکید بر سنی بودن کردهای اشغالگر آزربایجان تنها توصیف جنبه مذهبی ماهیت جنبش ملی کرد در تقابل با شیعه مذهب بودن اکثریت ملت آزربایجان است نه دادن ماهیت مذهبی شیعی به حرکت ملی آزربایجان.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter