English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

وزیر اطلاعات ایران به دلیل نقل قول اشتباه از علی خامنه‌ای عذرخواهی کرد

آذوح: محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران، روز شنبه هفتم شهریور در بیانیه‌ای به دلیل اشتباه در نقل قولی از علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، از وی عذرخواهی کرده است.

به گزارش رسانه‌های دولتی ایران، در بیانیه وزیر اطلاعات آمده است: «در برنامه تلویزیونی نگاه یک از قول مقام معظم رهبری نقل شد که «این خط تبلیغی دروغ که از خطوط قرمز عبور شده است صحت ندارد» پس از مراجعه به متن سخنرانی معظم له ملاحظه شد که عبارت صحیح این است «این خط تبلیغی غیر صحیح که از برخی خطوط قرمز رسمی در جلسات خصوص صرف نظر شده است خلاف واقع و دروغ است».»

محمود علوی در این بیانیه از علی خامنه‌ای پوزش خواسته و از منتقدانی که این مسئله را گوشزد کرده‌اند، نیز تشکر کرده است.

در حالی وزیر اطلاعات ایران در خصوص نقل قول نادرست از علی خامنه‌ای عذرخواهی کرده است که تاکنون دفتر رهبر جمهوری اسلامی نسبت به برخی دیگر نقل قول‌ها مطرح شده در خصوص توافق هسته‌ای موضع گیری نکرده است.

در این همین زمینه، پیش‌تر حسین شریعتمداری، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در روزنامه کیهان، گفته بود که علی خامنه‌ای از متن توافق هسته‌ای راضی نیست، ولی تاکنون دفتر رهبر جمهوری اسلامی به این اظهارات واکنشی نشان نداده است.

حسین شریعتمداری روز شنبه ۲۴ مرداد در «یادداشت روز» خود در روزنامه کیهان در ارتباط با نظر علی خامنه‌ای در مورد توافق وین به سخنرانی علی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر امسال اشاره کرد.

وی در ادامه نوشت که محتوای این سخنرانی «کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد» که آیت‌الله خامنه‌ای «به هیچوجه از متن تهیه شده [توافق هسته‌ای] راضی نیستند.»

حسین شریعتمداری هم‌چنین گفت که علی خامنه‌ای «از نارسایی و عواقب فاجعه‌آفرین توافق یاد شده اطلاع کامل» دارد.

توافق جامع هسته‌ای ایران و قدرت‌های غربی روز ۲۳ تیرماه ۱۳۹۴ به دست آمد، اما علی خامنه‌ای هنوز علناً در خصوص تأیید یا رد توافق هسته‌ای اعلام نظر نکرده‌است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter