English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

حوثی‌ها دستگیریهای گسترده در صنعا را آغاز کردند

آذوح: شبه نظامیان حوثی موجی از دستگیریها علیه فعالان و سیاستمداران را در صنعا آغاز و 50 نفر را بازداشت کردند. حوثی ها همچنین حضور خود در خیابانها را شدت داده و به راه بندان در محلات پایتخت پرداخته اند. این در حالی است که نیروهای ائتلاف در حال تدارک نظامی بزرگ برای آزادسازی استانهای الجوف و مارب هستند تا راه را برای جنگ رهایی بخش صنعا بگشایند.

شبه نظامیان حوثی و صالح مخلوع در صنعا پایتخت یمن وحشت زده و هراسان موجی از حمله به سیاستمداران و فعالان و دستگیری آنها را به راه انداخته اند.

شبه نظامیان بصورت چشم گیری در محله های صنعا و از جمله السنینه، مذبح و الستین حضور دارند، و بسیاری از خیابانها را با تانکها و تجهییزات نظامی مسدود کرده اند.

به گزارش ناظران، شبه نظامیان از خبر آمادگی نیروهای ائتلاف، ارتش ملی و نیروهای مقاومت برای آزادسازی صنعا در آینده نزدیک نگران شده اند.

در همین ارتباط از منطقه صافر در استان مارب خبر می رسد که نیروهای کمکی با استعداد 130 تانک و خودروهای زرهی، و 3 هلی کوپتر آپاچی مستقر شده اند.

تعداد نیروهای مستقر در مارب به هزاران نفر از مقاومت مردمی و ارتش ملی می رسد، و نیروهای ائتلاف نیز در راستای حمایت های لجستیکی اقدام به تاسیس بیمارستان صحرایی کرده اند.

کارشناسان نظامی بر این باورند که جنگ مارب و الجوف گسترده خواهد بود، و همزمان نیروهای نظامی برای پشتیبانی از مقاومت در شهر تعز در این منطقه پیاده می شوند و کار این جنگ را یکسره می کنند و پس از آن بسوی دیگر استانها و از جمله الحدیده پیشروی خواهند کرد، و محوری در غرب صنعا خواهند گشود.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter