English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران بازداشت شد

آذوح: علی شکوری راد، دبیرکل حزب تازه تأسیس "اتحاد ملت ایران"، پس از برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی بازداشت شد. برخی رسانه‌های ایرانی دلیل بازداشت او را "اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌گرانه" عنوان کرده‌اند.

علی شکوری راد، عضو سابق جبهه مشارکت و دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران، ساعاتی پس از برگزاری نشست مطبوعاتی حزب اتحاد ملت ایران، توسط نهادهای امنیتی بازداشت شد.

سایت مشرق، از رسانه‌های نزدیک به اصولگرایان، دلیل بازداشت دبیرکل حزب تازه تاسیس اتحاد ملت ایران را "اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌گرانه" عنوان کرده است.

رسانه‌های اصولگرا پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ از پیامدها و حوادث آن سال با عنوان "فتنه" یاد می‌کنند و معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آن سال را "سران فتنه" می‌نامند.

علی شکوری راد، پیش از این هم در ۲۰ مهر ۱۳۸۹ توسط مراجع قضایی بازداشت و پس از یک ماه آزاد شده بود. شکوری راد گفته است "جرمی به نام فتنه" وجود ندارد.

شکوری راد هفته گذشته در نخستین کنگره "حزب اتحاد ملت ایران اسلامی" به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد. او از سیاستمداران اصلاح‌طلب ایرانی است که در دوره ششم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران بود و در تحصن معروف این مجلس شرکت کرده بود.

شکوری راد در انتخابات سال ۱۳۸۸ از حامیان میرحسین موسوی بود.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter