English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راه در جاده ماکو-چالدران/آیا رد پای پژاک در میان است؟

آذوح: نیمه شب دیشب تروریست‌ها به پاسگاه پلیس راه در جاده ماکو-چالدان حمله کردند.

به گزارش دورنانیوز، اشرار شب گذشته به پاسگاه پلیس راه در جاده ماکو-چالدران حمله کردند و پس از تیراندازی با آرپیچی، از محل متواری شدند. خوشبختانه در این درگیری کسی صدمه ای ندید اما مسئولان هنوز نتوانسته اند ردی از این گروه پیدا کنند.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس، جزئیات حمله گروه‌های تروریستی به پایگاه انتظامی منطقه ماکو – شوط را تشریح کرد.

محمد علی‌پور  با اشاره به حمله نافرجام گروه‌های تروریستی به یکی از پایگاه‌های انتظامی جاده ماکو – شوط، گفت: بر اساس اطلاعات واصله، تروریست‌ها شبکه گذشته یکی از پاسگاه‌های این منطقه را مورد حمله قرار داده و به سمت آن تیراندازی کردند، که خوشبختانه با حمله هیچ تلفات جانی در برنداشته و خسارت جزئی به پاسگاه وارد شده است.

نماینده مردم ماکو و چالداران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هنوز هیچ گروه تروریستی مسئولیت حمله به پایگاه نیروی انتظامی ماکو را بر عهده نگرفته است، افزود: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی پیگیر این پرونده بوده و قطعا در آینده‌ای نزدیک عاملان آن به سزای اعمال خود می‌رسند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طی هفته گذشته در یکی از شهرهای آذربایجان غربی، نیروهای انتظامی و امنیتی ضربات مهلکی به گروهک‌های تروریستی وارد کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این اقدام کور و نافرجام تروریستی در پاسخ به موفقیت‌های نیروی‌ها ما بوده است.

علی‌پور درباره نقش گروهک تروریستی پژاک در حمله به پاسگاه ماکو، تصریح کرد: هنوز عاملان و وابستگان این اقدام مشخص نیست و به نظر من در شرایط کنونی گروه‌هایی مانند پژاک و پ.ک.ک در خارج از مرزها درگیر مبارزه با دولت ترکیه هستند و احتمال مشارکت آن‌ها در این عملیات پایین است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter