English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

پناهندگان دیروز ،مدعیان امروز- صالح کامرانی

آیا این پناهندگان که الان ادّعای مالکیت آزربایجان غربی را دارند موقع اسکان در شهر‌ها و روستاهای آزربایجان از طرف ملت آزربایجان مجوز اقامت دائم به آنها داده شده بود؟ چطور است به صرف ورود غیر قانونی یک دهم این پناهندگان تمام اروپا به هم میریزد ولی‌ به آزربایجان جنوبی که میرسد تازه یه چیزی هم بدهکار می‌شویم! چرا رژیم ضد تورک فارس اینها را در سنندج ,کرمان, بیرجند و یا یزد اسکان نداد؟این در حالی‌ بود که حتی به یک نفر از گریختگان از دست اشغال گران ارمنی در جنگ قره باغ اجازه ورود به آزربایجان جنوبی را ندادند.این پناهندگان کرد که در آن زمان نه چندان دور بارزانی نامیده می‌شدند الان صحبت از قلب کردستان برای آزربایجان غربی میکنند!و در عین حال جزو ساکنین کردستان بارزانی برای مشروعیت بخشی برای تصرف و تملک کرکوک و دیگر اراضی‌ تورکمانان در آمار کردهای بومی اقلیم بارزانی حساب میشوند! سوداگری خوبی‌ است نه‌؟امروزه آزربایجان نه تنها گرفتار ترورسیم ساخته و پرداخت نژادپرستان فارس میباشد بلکه در معرض بلعیده شدن از طرف مهمانان ناخوانده دیروزی هم هست.

این پناهندگان دیروزی که امروز به سلاح‌های پیشرفته پنجاه تنی مسلح شده اند و از آغوش امن و گرم جمهوری اسلامی بهره مندند به کمک دستگاه تبلیغاتی جهانی‌ و مراکز جعل اسناد غرب شناسی‌ و شرق شناسی‌ ادّعای تنها شانس دموکراسی خاور میانه بودن و تنها منادیان صلح و همزیستی‌ مسالمت آمیز هم میکنند!اینها فکر مینند دمکراسی ، تلرانس، داشتن روحیه همزیستی‌ مسالمت آمیز و .. هم مثل سلاح‌ها و مهمّات پنجاه پنجاه تنی است که یک شب از آسمان برایشان چون مائده عمو سامی پرتاب شود و یک شبه بشوند دموکرات، صلح طلب و ..

چه باید کرد با این معضلات؟ مسئولیت این بحران در وحله اول با نژادپرستان فارس و پیمانکاران تروریست کردی است و در ثانی‌ بر عهده ملت آزربایجان که بدون حساب و کتاب این همه پناهنده ساختگی را قبول کرده است .آیا اروپا ، سازمان ملل ، آمریکا و… تنها حساسیتشان به پناهندگان سوری و.. است؟ مگر در اروپا با پناهندگان ساختگی و تروریست چکار میکنند؟ من نمیگویم همه اینها تروریست هسند نه‌ سؤ استفاده کنندگان به هوس نیفتند! ولی آیا شما در دنیا کشوری را سراغ دارین که با پناهنده‌ای که ادعای سرزمینی داشته باشد و برای رسیدن به هدفش میزبانش را بکشد و میزبان را مهمانی بداندند که باید به زور حذفش کرد و برای فریب جهان تظاهر

به صلح دوستی‌ هم بکند ، مثل آزربایجان جنوبی رفتار کرده باشد؟

http://www.irna.ir/fa/News/81446766/

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter