English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

خطاب به روحانیت والامقام امامیه فارس که در خانه شیشه ای نشسته اند- تهیه توسط: چنگیز حسینی قمی

حادثه از این قرار است که تلویزیون تحت سیطره حکومتی فارس در برنامه ای دست به توهینی شنیع به ملت تورک میکند البنه این توهینها در بسیاری از برنامه های تلویزیونی، روزنامه ها و مجلات از طرف پانفارسیسم حاکم بر روحانیت فارس بطور سیستماتیک و روزمره انجام می شود ولی برنامه فتیله در واقع کاسه صبر مردم تورک را لبریز نمود و سبب سرازیر شدن مردم به خیابانها و اعتراض به این توهینهای منظم و مداوم صداوسیما شدند. و گستردگی آن حکومت را دستپاچه نموده و مثل همیشه دست به دامان روحانیت امامیه فارس و تربیت یافتگان این مکتب در آذربایجان شده و به استفاده ابزاری از دین و مذهب روی آورده اند، و گویا در حال طرح متهم نمودن فعالین آذربایجان به بی دینی وضد اسلامی هستند.

صحبت اینجاست که طراحان این گونه توطئه ها یعنی روحانیت امامیه فارس هنوز فکر می کنند در عصر بی خبری دوران کلینی ها و مجلسی ها و طبرسیها و نعمت الله جزایری و کاشانیها زندگی می کنند که هر گونه روایت و حدیث جعلی را به نام امامان بزرگوار نسبت می دادند و به تقدس سازی آن می پرداختند. آنها باید بدانند که الان دیگر همه، جعلیات آنها را از واقیعات اسلام و قران  بخوبی تشخیص  می دهند دیگر کسی اینگونه حدیثها را وقعی نمی گذارد و با معیار قرار دادن قران براحتی روایات جعلی امامیه به نام امامان را از اصول درست اسلامی تمییز میدهند. در اینجا فقط به چند نمونه اعمل غیر اسلامی روحانیت امامیه پانفارس اشاره می گردد.

1-کسانی که بر خلاف نص صحیح قرانی، جعلیاتی را به نام صیغه به دین می چسبانند و با توسل به آن بزرگترین مراکز مذهبی مردم از جمله حرمهای امام رضا و حضرت معصومه و چلچراق وشاه عبدالعظیم و حوزه های علمیه را به صیغه خانه و در واقع فاجره خانه تبدیل می کنند دیگر نمی توانند  دم از اسلام زده و دیگران را  به بی دین متهم می کنند،

حال دیگر همه می دانند که هرکس دنبال فاجره می رود نه تنها از اقصی نقاط ایران حتی از خارج کشور مستقیما به مشهد می رود و در حرم امام رضا امکان دسترسی به هر نوع فاحشه با نام شرعی و به عبارت دقیقتر کلاه شرعی صیغه دست می یابد. روحانیت امامیه می خواهد دیگران را به بی دینی متهم کند در حالیکه هر ملایی شغل اصلی اش در دست داشتن چندین فاجره و خرید و فروش آنها با نام مجعول و ضد قرانی صیغه می باشد.

روحانیون امامیه فارس بزرگترین افتخارشان توهین به زنان پیغمبر و بزرگان دین اسلام هستند، آنها کتابهای زیادی مثل «خیانت عائشه، الفاحشه الوجه الاخره لعائشه و ....»  توسط دولت اسلامی ایران، جهت توهین نمودن به زنان پیغمبر چاپ و پخش می کنند .

آیا از چنین خطاکاران ضد قرانی و ضد پیغمبر می توان انتظاری غیر از توهین به تورکان را داشت.

2-روحانیون طراز اول امامیه فارس در طول تاریخ اسلام از کلینی گرفته تا مجلسی و حائری و حامیان حکومت فعلی تمام تلاششان این بود که هزاران حدیث جعلی به اصطلاح متواتر درست کنند تا بلکه ثابت کنند که قران تحریف شده است، وبرای اینکار همین کلینی و طبرسی و جزایری و ملا فتح‌الله کاشانی ها هزاران آیه در کتابهایشان جعل نمودند بلکه ثابت کنند قران تحریف شده است و گویا قران اصلی در پیش امام زمان شیعه امامیه می باشد ولی به لطف خداوند و با هشیاری عموم مسلمانان و از جمله با همت شیعیان آذربایجان، امامیه فارس در طول هزار و چهارصد سال گذشته با تمامی حیله گری و تقیه  از نوع امامیه و دروغ و توطئه، نتوانستند حتی یک حرف از قران را تحریف کند و تمام تلاش انها به کوه عظیم مسلمانان برخورد نمود و بجز بی آبرویی چیزی برای آنها نمانده است. و قران بنا بفرموده خداوند مشمول آیه  (حِجْر 15/ 9، إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ: بدون شبهه ما قران را نازل نموده ایم و خود حافظ آن هستیم) می باشد. شیعه جعفری آذربایجان با هرنوع اعتقادی نسبت به تحریف قران مخالف بوده و قران را مثل یک «لوح محفوظ« میداند.

با شاراه به اینکه مخالفت امامیه فارس در دشمنی با اصطلاح دروغین نواصب و وهابیت و اهل سنت و شیعیان آذربایجان (بویژه آذربایجان شمالی و همکاری با ارمنستان) یک هدف اصلی دارد و آن قران است چونکه روحانیت پانفارس میداند که مخالفین نامبرده در فوق، مانعین اصلی در مقابل تئوریهای تحریف قران توسط بزرگان امامیه هستند و آنها با جنگ راه انداختن در عراق و سوریه و یمن و کمک به روسها و ارمنیها در مناقشات قره باغ، در وهله اول می خواهند مسلمانان واقعی را از سر راه برداشته و سپس نقشه شوم خود در تحریف قران را پیاده کنند و شیعه امامیه از نوع مجوسیت ساسانی را در ایران پیاده کنند ولی به لطف و کرامت الهی از حالا می توان شکست مفتضحانه این حاکمیت مکار را مشاهده نمود. در این موارد نیز در مقالاتی دیگر سخن خواهد رفت.

 قابل ذکر است که صمد بایاتلی در کتاب «اصول شیعه جعفری آذربایجان» از دو  دیدگاه خداباوران و همچنین از دیدگاه خداناباوری اثبات می کند که قران لوح محفوظ می باشد،

توضیحات مفصل تر در مطالب ایشان است و امید دارم کتاب ایشان که توسط یکی از دوستان در حال تنظیم است در فضای اینترنتی پخش شود.

در این کتاب مطالبی مثل اعتقاد خرافی امامیه فارس مبنی بر خداگونه دانستن امامان و تئوری ولایت تکوینی مورد اعتقاد آنها مثل کلینها و مجلسیها و حتی توسط آیت الله خمینی شرح داده شده و نهایتا به این اشاره می شود بزرگانی از تورکان آذربایجان  مثل آیت الله  خویی چنین اعتقادی را معادل کفر می داند. و یا آیت الله طباطبایی تورک آذربایجان در کتابهای خود هر گونه توهین به زنان پیغمبر را کاری غیر اسلامی قلمداد می کند. در هر حال توضیح بیشتر در این مقال نمی گنجد.

3-در اینجا تنها به یک مسئله دیگر بسنده می کنم و آن اینکه در تاریخ بعد از اسلام، در آذربایجان هر کسی به شیعه جعفری گرویده بلا استثنا این عشق به اهل بیت پیغمبر، همراه با عشق به زبان و فرهنگ ملت تورک بوده است و هیچ شیعه آذربایجانی بدون عشق به ملت تورک و زبان تورکی وجود ندارد، بهر دلیلی و در عین احترام گذاشتن به تورکان و فرهنگ آنها افرادی مثل قطران تبریزی و خاقانی ونظامی گنجوی اهل سنّت، نخواستند به تورکی بسرایند ولی نسیمی شیعه در هفتصد سال پیش عقاید شیعی خود را در دیوان معظم به زبان تورکی نوشت، فضولی شیعه، زبان تورکی را در ادبیات و غزل احیا نمود و شبیه این صدها و هزاران ادیب و دانشمند و مبارز مثل بابک و دده قورقوت، حبیبی و  کشوری و نباتی وشهریار و عاشیق علعسکر می توان نام برد، حاصل کلام اینکه در میان تورکان آذربایجان از تبریز و اورمیه و اردبیل گرفته تا قشقاییها و حتی تورکان ساوه و خراسان، شیعه علی بودن با عشق داشتن به زبان تورکی و فرهنگ تورکی عجین بوده است و نکته مهم اینست که تورکان شیعه  هیچوقت نخواستند مذهب خود را به خورافاتی مثل اعتقاد به تحریف قران و صیغه و تقیه دائم العمر از نوع امامیه فارس آلوده کنند و از این نظر هیچگونه شباهتی به شیعه امامی خرافی فارس ندارند، با توجه به مجموعه مطالب فوق به جرئت می توان شعارهای زیر را با استناد به تاریخ اسلام در آذربایجان به صدا در آورد.

علی علی شعاریمیز. تورکچولوک افتخاریمیز.

حسین حسین شعاریمیز. تورکچولوک افتخاریمیز.

 در نهایت خطاب به روحانیت والامقام فارس و پرورش یافتگان این مکتب خرافی در آذربایجان باید گفت که کسی که در خانه شیشه ای نشسته است نباید به سوی دیگران سنگ پرتاب کند.

ائی اؤزوندن بیخبر غافیل، اویان.  حاققا گل کی، حاق دئییل باطیل، اویان.

اولما، فــــانی عالمه ماییل، اویان.  معریفتدن نسنه قـیـل حاصـیل، اویان.

ماخذ : صمد بایاتلی آذربایجان شیعه لیگی و فارس شیعه لیگی، اصول شیعه جعفری آذربایجان، مذهب جعفری آذربایجان ارسلان تورانلی.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter