English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

روحانی دستور جلوگیری از برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی را صادر کرد

آذوح: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران از دستور حسن روحانی، رئیس‌‎جمهوری ایران برای جلوگیری از برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی خبر داده است.

هفته پیش آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی به فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های کشور اشاره کرده و از آن انتقاد کرده بود.

محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران گفته است در جلسه این شورا، آقای روحانی خواهان تهیه گزارش مستندی در باره چنین اردوهایی شده و گفته است که تذکر آقای خامنه‌ای پیگیری شود تا جلوی این موارد گرفته شود.

آقای خامنه‌ای گفته بود: "برخی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند و برای توجیه کار غلط خود می‌گویند که دانشجویان باید شاد باشند."

آیت الله خامنه‌ای با رد چنین برنامه‌هایی گفت: "کار فرهنگی صحیح این است که انسان مومن، متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور، نظام اسلامی و دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی تربیت شود."

رهبر ایران بصیرت را عامل "جلوگیری از لغزش‌ها" دانست و گفت: "علت لغزش بسیاری از افراد در فتنه ۸۸، که انسان‌های بدی هم نبودند، نداشتن بصیرت بود."

شورای عالی انقلاب فرهنگی در آذرماه سال ۱۳۶۳ به دستور آیت الله روح الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، به جای ستاد انقلاب فرهنگی تأسیس شد. این ستاد در سال ۱۳۵۹ وظیفه گزینش اساتید و دانشجویان برای بازگشایی دانشگاه‌ها را به عهده داشت.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter