English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

حذف اسامی غیرفارسی از مغازه ها در تبریز

آذوح: رئیس پلیس امنیت عمومی استان آزربایجان‌شرقی از اجرای طرح ممنوعیت استفاده از عناوین و اصطلاحات بیگانه بر سر درب مغازه‌ها و پلمب ۳۴ واحد صنفی متخلف خبر داد.

علیرضا هنردوست در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: برای اجرایی کردن دستورالعمل ممنوعیت قانونی استفاده از عناوین و اصطلاحات بیگانه بر سر درب مغازه‌ها و برخورد قانونی با واحدهای صنفی که از تابلوهایی با خط، اسامی لاتین و غیرمتعارف استفاده می‌کند، طرح نظارت بر این صنوف در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در این طرح بالغ بر یک هزار و ۱۳۶ واحد صنفی را به صورت محسوس و غیرمحسوس مورد بازدید قرار داده و به ۸۳۸ نفر از مدیران این واحدها آموزش‌های لازم را ارائه دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: همچنین از مدیران ۱۷۳ واحد صنفی دیگر نیز تعهدات لازم مبنی بر رعایت شئونات و ضوابط اماکن عمومی و عدم استفاده از تابلو یا نشانه‌هایی که منحصرا به خط غیر فارسی (لاتین) تنظیم شده باشد اخذ کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین در این طرح ۹۱ فقره از تابلوهای نامأنوس و غیرمتعارف نصب شده در سر درب مغازه جمع‌آوری و ۳۴ واحد صنفی دیگر که به تذکرات بی‌توجهی و بر استفاده از تابلوهای بیگانه پافشاری می‌کردند با رعایت ضوابط قانونی پلمب شد.

هنردوست بیان کرد: طرح برخورد با صنوفی که از القاب و اصطلاحات بیگانه که به نوعی ترویج فرهنگ ضد ارزشی باشد به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter