English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سخنگوی شورای شهر خوی: تنها ۲۳ درصد از بودجه پیش بینی شده شهرداری خوی محقق شده است

آذوح: سخنگوی شورای اسلامی شهر خوی گفت: از 130 میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری طی 7 ماه گذشته فقط 23 درصد محقق شده است.

به گزارش دورنانیوز، سجاد چهره آرا سخنگوی شورای شهر خوی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر ۷۰ درصد از بودجه شهرداری برای پروژه های عمرانی و ۳۰ درصد برای هزینه های جاری درنظر گرفته شده بود اما از مقدار محقق شده بودجه، حدود ۵۰ درصد آن صرف هزینه های جاری شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته و طی این مدت از بودجه مصوب شهرداری ۳۲ درصد محقق شده بود.

سخنگوی شورای شهر گفت: با چنین شرایطی پیش بینی می شود در خوشبینانه ترین حالت تا پایان سال جاری فقط ۵۰ درصد از بودجه شهرداری محقق گردد.

چهره آرا همچنین از سلب اختیارات واگذار شده به شهردار خبرداد و اظهار داشت: شورای شهر برخی از اختیارات خود را طی مصوبه ای به شهدار واگذار کرده بود که در جلسه اخیر با نظر اکثریت اعضا این اختیارات از جمله تعیین پیمانکار و عقد قراداد با وی را دوباره در اختیار شورا نهاد.

وی تاثیر مثبت انتقال اخبار شورای شهر به مردم را مورد تاکید قرار داد و اضافه نمود: مطبوعات و رسانه ها رکن چهارم دمکراسی هستند و شورای شهر ضمن دعوت از خبرنگاران برای حضور در جلسات علنی شورا از آنان درخواست می کند اخبار شورا را به مردم انتقال دهند.

این عضو شورا ادامه داد: قطعا انتقال اخبار و تحلیل و نقد مسائل جلسات و همچنین عملکرد شورا و شهرداری می تواند در بهبود بخشیدن به توسعه امور شهری کمک نماید.

وی با بیان اینکه همه خبرنگاران برای ما محترم هستند، تاکید نمود: خبرنگاران حتی آنها که منتقد شورا هستند همه برای ما محترم هستند و بنده به عنوان کسی که در این حرفه مشغول بوده ام اعلام می دارم شورا به همه خبرنگاران احترام می گذارد و تلاش دارد جایگاه واقعی آنها را در جامعه تحکیم بخشد.

چهره آرا افزود: اگر در گذشته جایگاه خبرنگاران در شورا مورد کم توجهی قرار گرفته ، اعضای شورا مصمم برای رفع آنها هستند.

وی ادامه داد: البته خبرنگاران بهتر می دانند که نقد و تخریب دو مقوله جداگانه هستند که نقاد می خواهد امور را بهبود ببخشد و عملکردها را بهتر نماید. اما تخریب فقط برای ویران کردن بناها و بنیادها می کوشد. هر چند که ما براین باوریم که اکثر خبرنگاران خوی هم به شغل و حرفه شان و هم برای توسعه شهر دلسوز هستند.

سخنگوی شورای شهر گفت: علاوه بر خبرنگاران، حضور در جلسات علنی شورا برای عموم مردم آزاد است و اعضای شورای شهر مقدم همه شهروندانی را که در جلسات علنی شورا حضور می یابند، گرامی می دارد.

چهرا آرا در رابطه با در دسترس نبودن سایت شورا و شهرداری گفت: این سایت برای بهبود کیفیت مدتی از دسترس خارج شده بود و اکنون با کیفتی بهتر در اختیار همشهریان می باد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter