English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دستگیری رسول محمدی، کریم حسین زاده، فرزاد نصیری و میرمحمد بابایی در تبریز*****

آذوح: جمع کثیری از هواداران تیم تراکتورسازی، عصر روز جمعه بیست‌ و نه خرداد و در جریان بازی تیم‌های تراکتور سازی تبریز و سیاه‌جامگان مشهد دستگیر و به بازادشتگاه صائب انتقال یافته اند.

به گزارش آذوح در حالی که تا دیروز اسامی 11 نفر از آنها مشخص گردیده بود امروز اسامی 4 تن دیگر نیز به دست آمده و آمار بازداشتیها به 15 نفر رسید.

گفتنی است شاهدان عینی از بازداشت دهها تن خبر می دهند. شاهدان گزارش می‌دهند که این هواداران هنگام تشویق تیم و سردادن شعارها با یورش ماموران امنیتی بازداشت شده اند.

ماموران بازداشتگاه صائب در مراجعت نزدیکان و خانواده ها به این بازداشتگاه  پیگیری آزادی را به روزهای بعد و از طریق سپردن سندی که بازپرس پرونده تعیین خواهد کرد موکول کرده‌اند .

اسامی هواداران تراختورسازی که بازداشت شده اند:

یاور سلطانی، جواد سلطانی، مهدی شریفی، محمد شیرزاد، مهدی شیرزاد، جعفر پور، هادی حسین زاد، جهانبخش سلطان‌زاده، حسن جمالی، مجید نقی‌زاده، محمد نجفی، رسول محمدی ملالار(28 ساله اهل تبریز)، کریم حسین زاده(تبریز)، فرزاد نصیری، میرمحمد بابایی.

هواداران تیم تراکتورسازی آذربایجان همواره مورد بی مهری و برخورد امنیتی نیروهای انتظامی - امنیتی قرار گرفته اند که دراکثر اوقات این برخورد‌ها به حبس‌های طولانی مدت هواداران بازداشت شده منجر میشود.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter