English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

مطهری: به حصر موسوی و کروبی اعتراض نکنید سر خودتان می‌آید

آذوح: علی مطهری نماینده مجلس ایران روز سه‌شنبه با انتقاد از ادامه حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی، آن را "ظلم" نامید و به سکوت کنندگان درباره آن هشدار داد که این "بلا" ممکن است برای خودشان هم تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای مطهری در نشستی در دانشگاه علم و صنعت تهران گفت "این که کسی در خانه محصور شود را قبول ندارم. انجام این کار در دوران آشوب شاید درست باشد، اما قرار است تا کی این کار ادامه پیدا کند. اکنون پنج سال گذشته است و نباید ظلم کنیم. ما به صدام یعنی ظالم هم نباید ظلم کنیم. اگر می‌گویید آن دو به نظام ظلم کرده‌اند مگر ما مجازیم که به آنها ظلم کنیم؟"

او با انتقاد از سکوت درباره این موضوع گفت " باید اجازه دهیم تا حرف‌هایشان را بزنند و مردم بشنوند که چطور کسی که هشت سال نخست وزیر این کشور بوده، یک مرتبه این رفتارها را انجام می‌دهد و این که طرف مقابل چه کاری کرده که باعث این عکس‌العمل شده است. آنهایی که اکنون به این موضوع اعتراض نمی‌کنند فردا سر خود آنها می‌آید."

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش محمود احمدی‌نژاد در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ توضیح داد که موضع او دفاع از شخص کروبی و موسوی نیست، و اگر احمدی‌نژاد هم در این شرایط قرار می‌گرفت از او دفاع می‌کرد.

وی در سخنرانی خود بار دیگر به دستگیری روزنامه‌نگاران توسط سپاه پاسداران در پرونده‌ای که به "پروژه نفوذ" معروف شده، اعتراض کرد و گفت "ما بالاخره در کشور وزارت اطلاعات و دادگستری داریم. باید همه تصویر درستی از نفوذ داشته باشیم."

علی مطهری تنها نماینده مجلس است که پیش از این چندین بار به حصر خانگی رهبران "جنبش سبز" اعتراض کرده است. پایان دادن به حبس خانگی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی یکی از وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی بود که تاکنون محقق نشده است.

رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز روز سه‌شنبه به خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گفت که مهدی کروبی همچنان در حصر است و "تغییر خاصی" در وضعیت او حاصل نشده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter