English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

شاهین دادخواه پس از 5 سال از زندان آزاد شد

آذوح: «شاهین دادخواه»، عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای در دولت اصلاحات، شامگاه روز شنبه 28 نوامبر پس از گذشت پنج سال حبس آزاد شد.

به گزارش العربیه، دادخواه که در دسامبر 2010 از سوی نیروهای امنیتی ایران دستگیر شد، به اتهام همکاری با دول متخاصم از جمله اسرائیل و آمریکا در مورد پرونده هسته ای کشورش، به 8 سال زندان محکوم شده بود.

عضو سابق تبم مذاکره کننده هسته ای ایران، این اتهامات را رد کرده بود و بارها اعلام کرده که او قربانی جناح بندی های سیاسی بوده است.

بر اساس گزارش سایت « آمد نیوز» دادخواه که در سمت مشاور در شورایعالی امنیت ملی و جزو اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای به سرپرستی حسن روحانی مشغول به کار بوده، سابقه شرکت در مذاکرات ایران- آمریکا در افغانستان، شرکت در مذاکرات سه جانبه ایران- عراق- آمریکا در سال 2008 به سرپرستی کاظمی قمی سفیر ایران در عراق و همکاری با مرکز مطالعات استراتژیک را در کارنامه خود دارد.

وی پس از آزادی در بیانیه ای گفته است:« آزاد شدم! بعد از پنج سالی که بدون یک روز مرخصی گذشت، درب زندان اوین امروز به رویم باز و حق تنفس در هوای آزاد دوباره به من بازگردانده شد، حقی که به ناحق توسط رادیکالهای تندرو در تمام پنج سال گذشته از من گرفته شده بود.»

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter