English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

"بمب ۲۱ کیلویی در سیستان و بلوچستان کشف شد"

آذوح: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت یک بمب ۲۱ کیلویی در حاشیه جاده ایرانشهر – سرباز کشف شده است.

حسین رحیمی گفت که این بمب، که نوع آن تاکنون در تله‌های انفجاری دیده نشده، در ۴۰ کیلومتری محور ایرانشهر به به سرباز در کنار یک پل جاسازی شده بود.

به گفته این مقام پلیس ایران، بمب با هماهنگی قرارگاه سپاه پاسداران در منطقه، خنثی شده است. هنوز گزارشی از دستگیری بمبگذاران منتشر نشده است.

منطقه مرزی سیستان و بلوچستان ایران طی سال های اخیر شاهد درگیری‌های متعدد افراد مسلح با نیروهای نظامی و پلیس ایران بوده است.

در پی قدرت گرفتن داعش در عراق و سوریه و اعلام وفاداری گروه‌های تندروی اسلامگرا با این گروه، نگرانی از انجام عملیات تروریستی در ایران که نظامیانش به طور فعال در عراق و سوریه حضور دارند، افزایش یافته است.

اوایل آبان ماه وزیر کشور و معاون وزارت اطلاعات ایران در اظهارنظرهایی جداگانه گفته بودند چندین بمب در سیستان و بلوچستان کشف شده است. وزیر اطلاعات نیز گفته بود افرادی که به گروه های تروریستی "وابسته" بودند، دستیگر شده اند.

این گزارش ها پس از آن منتشر شد که وزیر خارجه عراق گفت که اطلاعاتی درباره قصد داعش برای انجام عملیات تروریستی در آمریکا، فرانسه و ایران در اختیار دارد. به گفته او این اطلاعات به کشورهای یاد شده ارائه شده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter