English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

گوشه هایی از مصاحبه ی عوامل "فیتیله": اعتراضات خیابانی کار اسرائیل بود، مردم جوگیر شدند!!

آذوح: روز 16 آبان سال جاری صدا و سیمای ایران با پخش قسمتی از برنامه ی "فیتیله" سیاست توهین و تحقیر ملتهای غیرفارس را ادامه داد.

در برنامه ای که روز جمعه از شبکه ی دو پخش گردید داستان یک پدر و پسر ترک که میخواهند هتل را بدلیل بوی بد آن ترک کنند، به تصویر کشیده میشود.

در این داستان توهین‌آمیز پس از چندین دقیقه تمسخر زبان ترکی و احمق نسان دادن این پسر و پدر از سوی مسئول هتل، در یکی از بیسابقه ترین توهینها به ملت ترک، مشخص می شود که پسر ترک فرق بین مسواک و فرچه ی توالت را نمی داند و از فرچه ی توالت برای شستشوی دهان خود استفاده کرده و به این دلیل دهان او بوی ... می دهد و هتل را بدبو کرده است.

در پی این بیشرمی و گستاخی بزرگ، ملت ترک در بسیاری از شهرهای آذربایجان جنوبی و قشقای یورد به اعتراض پرداخته و به خیابانها آمدند.

اما پس از گذشت هفته ای از این اهانت شنیع، عوامل این برنامه در مصاحبه ای با برنامه ی "دید در شب" نظرات خود را بیان کرده و این بار معترضین را "عده ای جوگیر" معرفی کرده و از دسیسه های اسرائیل سخن گفتند!

به اعتقاد مسئولان این برنامه، اعتراضات ملت آذربایجان موجب "بدآموزی" کودکان شده و بایستی که "ظرفیت" جامعه بالاتر برده شود!

برای دیدن گوشه هایی از این مصاحبه ی تاسف آور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://youtu.be/EGWyux8KP5Q

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter